شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

با نزدیک شدن به‌ماه مبارک رمضان مسئولان از عرضه سبد کالایی به کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح با ۲۰ درصد تخفیف خبر می‌دهند.

عرضه سبد کالایی به کارکنان دولت در چند سال گذشته نیز توسط مسئولان دولتی وعده داده شده اما این سیاست حمایتی همواره در مرحله اجرا مشکلات بسیاری را برای مشمولین این سبد فراهم کرده است.علاوه بر تغییر فهرست مشمولین این سبد یا ارزش و اقلام کالایی، همواره سبد کالایی کارکنان دولت با تأخیر چندین ماهه و حذف برخی اقلام تنها به بخشی از کارکنان واگذار شده است به‌نحوی که برخی مشمولین، عطای دریافت این سبد را به لقای وعده‌های تکراری بخشیده‌اند.

با این روند هنوز برخی اقلام کالایی سبد حمایتی سال‌های گذشته کارمندان دولت مانند برنج، مرغ و گوشت قرمز به مشمولین این سبد پرداخت نشده یا با پرکشیدن مرغ از این سبد، کالاهایی مانند ماکارونی یا رب گوجه فرنگی جایگزین آن شده است. همچنین گلایه‌های فرهنگیان در زمینه عدم‌دریافت برنج مشمول سبد کالایی سال گذشته به گوش می‌رسد.حسن رادمرد، معاون وزیر صنعت با اشاره به عرضه سبدکالایی کارمندان دیروز به فارس گفت: سبد مذکور شامل روغن، برنج، شکر، گوشت و درصورت تقاضا مرغ است. تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح برای تهیه این سبد کالایی می‌توانند به بازرگانی داخلی و یا سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها مراجعه کنند.

کد خبر 217842
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز