گروه اقتصادی: با توزیع 350هزار تن کالای اساسی در قالب 7قلم کالا، مایحتاج مردم در‌ماه مبارک رمضان با نرخ 20درصد کمتر از قیمت‌های خرده‌فروشی بازار در نمایشگاه‌های ضیافت تأمین می‌شود.

کالا توزیع

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام قیمت 5هزار و 150و 5هزار و 200تومانی گوشت مرغ در تهران و شهرستان‌ها در ایام‌ماه مبارک رمضان اعلام کرده است که هیچ‌گونه نگرانی برای تأمین کالاهای اساسی در این‌ماه وجود ندارد. حسن رادمرد با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در سطح کشور با تخفیف 20درصدی نسبت به قیمت‌های بازار هدف‌گذاری شده است در مورد زمان بر‌پایی این نمایشگاه‌ها به خبرنگار ما گفت:

زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها در اختیار سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها قرار دارد و این سازمان‌ها با توجه به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی قبل یا حین‌ماه مبارک رمضان نسبت به برپایی نمایشگاه‌های ضیافت اقدام می‌کند. وی افزود: در نمایشگاه‌های طرح ضیافت100هزار تن برنج، 50هزار تن شکر، 100هزار تن روغن، 20هزار تن گوشت، 50هزار تن مرغ، 15تن عدس و 10هزار تن نخود توزیع می‌شود. همچنین قیمت هر کیلوگرم شکر تحویل کارخانه هزار و 300و قیمت شکر در بسته‌بندی‌های مختلف بین هزارو 400تا هزار و 500تومان است.

کد خبر 218984
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز