چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوانی هنگامی که قصد داشت با همدستی برادر زندانی‌اش مخدر کراک را به داخل زندان انتقال دهد، با هوشیاری ماموران زن در محوطه زندان دستگیر شد.

صبح دوشنبه زمانی که یک زن 33 ساله به بهانه ملاقات با برادر زندانی‌اش وارد محوطه زندان شد، یکی از ماموران زن زندان به حرکات وی مشکوک شد.

به همین خاطر وی مخفیانه تحت نظر گرفت ،لحظاتی بعد مامور زندان متوجه شد که زن جوان در حالی که در انتظار برادرش بود بسته‌ای کوچک را از داخل کیف دستی‌اش خارج کرد و قصد بردن آن به اتاق ملاقات را دارد.

این مامور که احتمال می‌داد  زن جوان با خود مواد مخدر به همراه داشته باشد وی را قبل از ملاقات با برادرش بازداشت کرد.در بازرسی بدنی این زن که مریم نام دارد، مشخص شد وی مقدار 50 گرم کراک فشرده را در حالی که به طرز ماهرانه‌ای در کیف‌دستی‌اش مخفی کرده وارد محوطه زندان کرده است.

با کشف این مواد، زن قاچاقچی صبح روز چهارشنبه برای بازجویی به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی کرج انتقال یافت.

زن جوان در بازجویی به بازپرس صفری گفت: این دومین بار است که با همکاری برادرم این کار را انجام داده‌ام، روز ملاقات یکی از دوستان برادرم را در خارج از زندان دیدم، او بعد از دادن مواد از من خواست آن را به برادرم برسانم و من هم با این شگرد قصد داشتم آن را به او برسانم که دستگیر شدم.

به این ترتیب بازپرس صفری با توجه به اعترافات این زن جوان وی را با قرار بازداشت روانه زندان کرد.

کد خبر 21643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز