مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه الزهرا(س) گفت: جوانان ما نشان دادند با تمام تحریم‌ها می‌توانیم پیشرفت کنیم و تحریم‌ها زمینه‌‌ای برای کسانی است که به خدا اعتقاد دارند و این تحریم‌ها بر کار آنان تأثیر نمی‌گذارد.

زنان

به گزارش خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی در مراسم اختتامیه جشنواره جوان و فناوری گفت: نگرش جوان با دل پاک، توانمندی و نشاطی که خدا در او به ودیعه نهاده به جهان نگاه می کند. نگرشی که از علی اکبر نشأت گرفته و روز جوان با این اسم مزین شده است.

خزعلی با اشاره به شوق حضرت علی اکبر(ع) برای حضور در مسیر حق خواهی گفت: روان شناسان در بررسی حالات جوانی و نوجوانی می گویند اغلب به تغییرات جسمانی و توجهات شهوانی جوانان توجه می‌کنند در حالی که جوانان در این سن در اوج احساسات عرفانی است.

وی افزود: توجه به حق و عدالت خواهی جوانان است که پیامبر را وا می دارد بهترین فرماندهان و مبلغان و رسولان خود را با تمام مخالفت‌ها از جوانان انتخاب کند.

خزعلی با اشاره به انتخاب اسامه بن زید به عنوان فرمانده می گوید: جوانان و نوجوانان زمینهای پاکی هستند که باید در آنها کشت کرد و سخن حق در آنها تأثیر گذار است.

وی افزود: امیدوارم نگاه اعتماد به جوانان بیش از پیش بر جامعه ما حاکم شود و قدر روح‌های پاک، بانشاط و توانمند جوانان را بدانیم و آنطور که شایسته است محیط را برای رشد و شکوفایی آنها فراهم کنیم.

کد خبر 215233
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز