همشهری آنلاین: انتخابات امن یکی از اولویت‌های زنان نخبه در شرایط کنونی است و کاندیداهایی که تأیید صلاحیت شوند و کسانیکه تأیید نشوند اجازه ندارند فضای کشور را فضای التهاب و تنش کنند.

مینو اصلانی

مینو اصلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار جامعه فارس گفت: انتخابات امن و توأم با آرامش یکی از مهمترین اولویت‌های زنان نخبه در حال حاضر است و هرگونه التهاب آفرینی کاری ارتجاعی است و کاندیداهای ریاست جمهوری چه کسانیکه تأیید صلاحیت شوند و چه کسانیکه تأیید صلاحیت نشوند اجازه ندارند فضای کشور را فضای التهاب و تنش کنند و مردم قطعا این افراد را پس خواهند زد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی، ادامه داد: حماسه سیاسی و اقتصادی کلید دروازه تمدن اسلامی است و در آینده با توجه به فروپاشی تمدن غربی، جهان در انتظار یک تمدن جدیدی است که قطعا این تمدن جدید بر مبنای اسلام رقم خواهد خورد.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: کلید استقبال از تمدن اسلامی خلق حماسه در جمهوری اسلامی ایران است چون قطعا الگوی این تمدن نوین اسلامی بر مبنای تجربیات جمهوری اسلامی رقم می‌خورد.

اصلانی تصریح کرد: لذا برای اینکه این اتفاق شکل بگیرد نیازمند خلق حماسه در زمینه سیاسی و اقتصادی هستیم تا بتوانیم الگوی جامعی را به جهانیان عرضه کنیم.

کد خبر 215115
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز