همشهری آنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 1200 میلیارد تومان مطالبات معوقه بازنشستگان تأمین اجتماعی تا آخر اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود، تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی بر این است که تا چهار ماه آینده تمام مطالبات بازنشستگان پرداخت شود.

اسدالله عباسی با بیان اینکه بر اساس قانون و دستور عمل هیأت دولت، تمام نیروهای شرکتی باید تبدیل وضعیت شوند، گفت: در آینده موضوعی به‌عنوان نیروهای شرکتی نخواهیم داشت.

وزیر تعاون، کار و ر فاه‌اجتماعی که با خانه ملت گفتگو کرده است، با اعلام اینکه هم‌اکنون در این وزارتخانه هیچ‌گونه نیروی شرکتی فعالیت نمی‌کند، افزود:‌ هم‌اکنون برخی سازمان با مشکل نیروهای شرکتی روبه‌رو هستند، از این‌رو با دستور رئیس‌جمهور این نیروها در تمام سازمان باید تعیین و تکلیف شود.

پرداخت ۱۲۰۰میلیارد تومان مطالبات معوقه بازنشستگان تا آخر اردیبهشت

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات معوقه بازنشستگان تأمین اجتماعی تا آخر اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود، تصریح کرد: تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی بر این است که تا چهار ماه آینده تمام مطالبات بازنشستگان پرداخت شود.

عباسی با تأکید بر اینکه بر اساس اعلام مرکز آمار، نرخ بیکاری در کشور تا پایان سال ۹۱ حدود ۱/۱۲ درصد است، یادآور شد: این آمارها بر اساس استانداردهای بین‌المللی اعلام شده و نمی‌توان آنها را تغییر داد.

وی با یادآوری حضور سعید مرتضوی برسرپرستی ریاست سازمان تأمین اجتماعی، گفت: هم‌اکنون تمام تصمیمات این سازمان از سوی مرتضوی اتخاذ شده و این موضوع به‌طور کامل قانونی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی، با اعلام اینکه تعیین رئیس سازمان تأمین اجتماعی بر عهده هیأت امنای این سازمان است، افزود: بر اساس قانون و اساسنامه سازمان، مرتضوی تا زمان اتخاذ تصمیم از سوی هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی بر سرپرستی ریاست باقی خواهد ماند.

کد خبر 212706
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز