همشهری آنلاین: چهارمین جلسه محاکمه قضات تعلیق شده کهریزک درحالی 9 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که هنوز وضعیت علنی یا غیرعلنی دادگاه مشخص نیست.

مهر نوشت: ساعت 9 صبح 9 اردیبهشت ماه چهارمین جلسه محاکمه قضات تعلیق شده کهریزک در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار می شود.

در سه جلسه قبلی شکات پرونده و وکلای آنها به طرح شکایت پرداخته و خواستار مجازات مسببان ماجرای کهریزک شدند. در ادامه نیز سعید مرتضوی دادستان سابق تهران به دفاع از خود پرداخت و تمام اتهامات را رد کرد.

جلسه چهارم دادگاه 9 اردیبهشت ماه در حالی برگزار می‌شود که برای متهم ردیف اول کیفرخواست جدید صادر شده و او با اتهام معاونت در قتل سه قربانی کهریزک رو به رو شده است.

با توجه به اینکه مرتضوی در جلسات قبل در جمع خبرنگاران به تشریح دادگاه پرداخت و متن کامل دفاعیاتش را در اختیار رسانه‌ها قرار داد، برخی وکلای قربانیان احتمال دادند که جلسه چهارم به صورت علنی برگزار شود.

قاضی محسن افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران در این باره گفت: علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه در اختیار قضات دادگاه است اما با توجه به غیرعلنی بودن سه جلسه قبلی بعید به نظر می‌رسد این جلسه علنی برگزار شود.

وی افزود: با این وجود باید منتظر تصمیم قضات در این باره بود.

کد خبر 211547
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز