همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای مسلح ما برای مشارکت در امر انتخابات در جهت تحقق حماسه سیاسی و مقابله با هرگونه فتنه احتمالی در انتخابات پیش رو از آمادگی کامل برخوردار هستند.

مهر نوشت: سرلشکر دکتر سید حسن فیروزآبادی در پاسخ به این سئوال که با توجه به در پیش بودن انتخابات آمادگی نیروهای مسلح برای مشارکت در این امر و مقابله با فتنه های احتمالی چگونه است، اظهار کرد: بالاخره نیروهای مسلح ما نیروهایی مجرب هستند که یک بار فتنه 88 را تجربه کرده و با جزئیات و چگونگی مقابله با این نوع خطرات آشنا هستند.

وی تاکید کرد که نیروی مسلح سیاسی نیست که تجزبه و تحلیل سیاسی داشته باشد و یا موضوع را واگذار کند به زمان حادثه؛ اما نیروهای مسلح ما موظف هستند که طرح ریزی، آمادگی و پایش داشته باشند و نسبت به نقاطی که ممکن است از آنجا اتفاقی بیفتد دیده بانی کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر نیروهای مسلح ما در ارتباط با طرح ریزی، آمادگی، پایش و دیده بانی در امر انتخابات آمادگی لازم را دارند، تصریح کرد: نیروهای مسلح هم اکنون مشغول بررسی اوضاع برای مشارکت جدی در انتخابات در جهت تحقق حماسه سیاسی هستند.

سرلشکر فیروزآبادی در عین حال ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنین با رصد اوضاع آمادگی مقابله با هر گونه فتنه و شرایطی همچون سال 88 را دارند.

کد خبر 210417
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز