همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: برای اجرای منویات مقام عظمای ولایت و پیگیری منافع نظام اسلامی در حوزه خلیج فارس و تنگه هرمز آمادگی کامل داریم.

علی فدوی

ایرنا نوشت: دریادار علی فدوی در اجتماع کارکنان ستاد منطقه پنجم دریایی سپاه پاسداران یادآور شد: هم اینک در حوزه خلیج فارس و تنگه هرمز برای صیانت و پاسداری از حریم و منافع جمهوری اسلامی ایران در منطقه و تحقق منویات مقام معظم رهبری از اقتدار و توانمندی لازم برخوردار هستیم.

دریادار فدوی، اظهارداشت: شکل گیری و استقرار این توانمندی و اقتدار مرهون مجاهدت و تلاش‌های یکایک رزمندگان و فرماندهان مومن و خستگی ناپذیر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: به طور یقین اگر این همت و مجاهدت نبود، دستیابی به چنین امکان مهم و ارزشمندی غیر ممکن بود.

فدوی با بیان این که پاسداری از انقلاب اسلامی تکلیف ماست و تا آخر بر سر این عهد و پیمان ایستاده‌ایم، گفت: معتقدیم که بالاتر از همه ادوات و تجهیزات و ساز و برگ نظامی، این ایمان و باور عجین شده با پوست و خون رزمندگان ما است که مهمترین عامل تعیین کننده محسوب می شود.

وی افزود: نیروی دریایی مقتدر ما در خلیج فارس و تنگه هرمز یکی از بازوان قدرتمند ملت و نظام اسلامی برای مقابله با تهدیدات و زیاده خواهی متجاوزان و بدخواهان است.

وی افزود: در سایه لطف و عنایت خدا، فرزندان ملت قهرمان ایران در نیروی دریایی سپاه به سطح اطمینان بخشی از آمادگی دست یافته ‌اند و تلاش‌ها برای دستیابی به بالاترین سطح ممکن ادامه دارد.

کد خبر 214714
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز