همشهری‌آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه در واکنش به سخنان اخیر محمود احمدی نژاد در سفرهای استانی مبنی بر تهدید به افشاگری گفت: دولتمردان وظیفه خود را انجام دهند و به فکر حل مشکلات اقتصادی و نیازهای عمومی مردم باشند.

مهر نوشت: حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در واکنش به سخنان اخیر احمدی نژاد در سفرهای استانی درباره افشاگری علیه مخالفان و منتقدان دولت گفت: آنچه که برای ما از نظر عقلی و تجربی مهم است تعبد و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، همه نقطه نظراتی که معظم له بیان فرمودند در جهت ایجاد روحیه نشاط، امید، انسجام در مردم و حفظ آرامش در جامعه بوده لذا برای مسئولان ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه در عرصه انتخابات لازم است.

وی با بیان اینکه هرسخنی و حرفی که باعث نگرانی مردم شود با تدابیر و رهنمودهای رهبر انقلاب سازگاری ندارد، افزود: وظایف برای همه تعریف شده لذا دولتمردان وظیفه خود را انجام دهند و به فکر حل مشکلات اقتصادی و نیازهای عمومی مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه بیشترین کمک‌ها را در طول 7 سال به دولت داشته افزود: سپاه هم در بخش اقتصادی هم در بخش سازندگی و تامین نیروی انسانی در جهت تامین درخواست‌های فراگیر آقایان اقدام کرده و لذا هیچ گاه موضع منفی و خارج از چارجوب تدابیر و مصالح نظام نداشته است.

سعیدی با بیان اینکه برخی در داخل و خارج به فکر تخریب جایگاه سپاه هستند، افزود: اینگونه رفتارها برای این است که سپاه را از جایگاه اصلی خود خارج کنند و متاسفانه برخی در داخل این این مسیر را دنبال می‌کنند که به مصلحت نظام و انقلاب نیست زیرا سپاه نقش بسیار مهمی در پاسداری از انقلاب دارد.

وی ادامه داد: سپاه هیچگونه دخالتی در انتخابات نداشته و ندارد و فقط به تدابیر و معیارهای امام(ره)،رهبری و وظایف قانونی خود عمل می‌کند امیدوارم دستگاه‌هایی که تریبون دارند طوری صحبت کنند دشمنان سواستفاده نکنند.

کد خبر 211230
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز