دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر از ما بخواهند در باره ایران صحبت کنیم چند دقیقه می‌‌توانیم حرف بزنیم و از چه موضوعاتی سخن می‌گوییم؟ اینجا راهنمایی است برای همه ما.

iran

 دست کم نگیریم. کشوری هستیم بزرگ با فراز و فرودهای فراوان، ماجراهای رنگارنگ و جغرافیای پیچیده. کشوری با رخدادهای بسیار، شخصیت‌های نامدار، اقلیم‌های رنگارنگ، عقاید پرشاخ و برگ و دیدنی‌های فراوان.

ما در همشهری آنلاین، مدام در حال جمع‌آوری اطلاعاتی در باره کشورمان هستیم. از دریاچه‌های کشور گرفته تا شخصیت‌های معروف میهن. از گزارش در باره انقلاب اسلامی گرفته تا شاعران ایران از آغاز تا امروز.

ما  در این مجموعه شما را به باغ‌های ایرانی می‌بریم و سپس کلیساهای تاریخی، تپه‌های باستانی و آب‌انبارها را در معرض نگاهتان می‌گذاریم.

بازی‌های محلی و سنتی را معرفی می‌کنیم و آشنایی جامعی از فوتبال ایران برایتان خواهیم داشت. آن طرف جاذبه‌های گردشگری را آورده‌ایم و سوی دیگر شما را با چهره‌های نامدار موسیقی و سینما و هنرهای تجمسی کشور آشنا می‌کنیم.

خلاصه کلام اینکه اگر دیدید وقتی صحبت از ایران می‌شود خیلی نمی‌توانید صحبت کنید و اطلاعاتتان خیلی جامع نیست به شما توصیه می‌کنم سری به مجله ایران که همشهری آنلاین آن را تحت نام آشنایی با ایران   تولید کرده است بزنید. قول می‌دهیم ساعت‌ها شما را مشغول خود خواهد کرد و مرجعی خواهد شد برای کسب اطلاعات اساسی درباره ایران.

مجله ایران با 7000 چانک در سمت چپ صفحه ایران جا خوش کرده است.

کد خبر 209241
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز