پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: امیر زنده‌رود عضو تحریریه همشهری آنلاین در ششمین روز از هفته روابط‌عمومی در گردهمایی پیشکسوتان و فعالان روابط‌عمومی و رسانه مورد تجلیل قرار گرفت.

گردهمایی پیشکسوتان و فعالان روابط‌عمومی و رسانه با حضور بیش از 300 نفر از استادان، پیشکسوتان و فعالان دو حوزه ذکر شده چهارشنبه اول خرداد 92 در هتل لاله تهران برگزار شد و مولودی خوانی استاد محمد علی کریم خانی و اجرای چند ترانه توسط علیرضا افتخاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

امیر زنده رود که از اعضای قدیمی تحریریه همشهری آنلاین است و سرویس‌های ارتباطات و عکس را در همشهری آنلاین پوشش می‌دهد؛ با اهدای لوح سپاس مورد قدردانی قرار گرفت. در متن لوح سپاس نخستین هفته روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران (27 اردیبهشت تا 2 خردادماه 1392) که به امضای آقایان سید غلامرضا کاظمی دینان - رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی - و امیر عباس تقی پور - دبیر ستاد هفته روابط‌عمومی - رسیده، خطاب به امیر زنده رود آمده است:

"جناب آقای امیر زنده رود

خبرنگار محترم همشهری آنلاین:

با عنایات حضرت حق نخستین هفته روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران با حضور اساتید و فعالان حوزه‎های ارتباطات برگزار شد. اقدام خودجوش و حرفه‎ای نهادهای فعال غیر دولتی در عرصه روابط عمومی در برپایی هفته روابط عمومی در راستای یک نیاز مشخص صورت گرفته است و آن هم توجه بیشتر به نقش و اهمیت روابط عمومی و ارتباطات در ارائه راه حل‎های موثر سازمانی، فرهنگی، سیاسی و ... برای بسیاری از چالش‌های نهادی و اجتماعی است.

بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از حمایت‎ها و پشتیبانی‎های جنابعالی و آن رسانه محترم اعلام داشته و امیدواریم نتایج این اقدام فرهنگی و علمی، ارتقای جایگاه خانواده بزرگ روابط عمومی را به همراه داشته باشد."

نخستین هفته روابط‌ عمومی از 27 اردیبهشت تا دوم خرداد 92 برگزار شد

کد خبر 215528
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز