شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هر ساله ده‌ها جشنواره بزرگ و کوچک سینمایی در جهان برگزار می‌شود و چهره‌های سینمایی در صدر اخبار عمومی کشورها قرار می‌گیرند. این جشنواره‌ها کدامند و چقدر این چهره‌های سینمایی خارجی و داخلی را می‌شناسید؟

offer

ادامه این مطلب به اطلاعات شما در این زمینه خیلی کمک می‌کند.

نه اینکه چون ما در همشهری آنلاین کار می‌کنیم ادعا داریم که سایت ما مثل یک جعبه جادو می‌ماند، بلکه خیلی از کاربران حرفه‌ای ما این صفت را برای ما انتخاب کرده‌اند. کار ما فقط این نیست که به شما خبر بدهیم، که البته این اصلی‌ترین کار ماست، بلکه یکی از کارهای ما که تقریبا هیچ سایت ایرانی آن را دنبال نمی‌کند، تهیه و تولید یک مجموعه بزرگ از اطلاعاتی است که به درد شما می‌خورد.

یکی از این‌ها در خصوص مسائل سینمایی ماست. مثلا ما یک مجموعه بزرگ از آشنایی با جشنواه‌ها و جوایز سینمایی جهان داریم که محل رجوع خیلی از افراد است. شما در این مجموعه تقربیا با تمامی جشنواره‌ها و جوایز مهم سینمایی آشنا می‌شوید.

مردم معمولا کنجکاوند که از زندگی اهالی سینما و تلویزیون ایران اعم از بازیگر و کارگردان تا دیگر دست‌اندرکاران آن اطلاعاتی کسب کنند، خب ما همچین مجله یا مخزن بزرگی را برایتان فراهم کرده‌ایم. البته در این دنیای به هم پیوسته چنین کنجکاوی‌ای در مورد اهالی سینمای جهان هم وجود دارد که همکاران ما طی سال‌ها این بانک یا مجله را نیز فراهم کرده و هر روز به فهرست آن اضافه می‌کنند.

به غیر از این اطلاعات عمومی شاید بخواهید اطلاعات کمی تخصصی‌تر هم از سینما داشته باشید مثل اینکه مثلا سینمای مستقل چیست یا منظور از  هالیود چیست؟ در هند هم سینمای بالیود را داریم که خیلی معروف است.

خلاصه کلام اینکه اگر به دنبال آشنایی با سینما هستید به شما توصیه می‌کنیم سری به منابع همشهری آنلاین بزنید و در بخش سینمای آن با تمامی این مجلات آشنا شوید.

کد خبر 211299
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز