جمعه ۱۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین - امیر زنده‌رود: نوروز ۹۲ هفتمین نوروزی است که تحریریه همشهری‌آنلاین همانند ۶ نوروز گذشته بدون وقفه به اطلاع‌رسانی برای مخاطبان وفادارش ادامه داده است.

همشهری‌آنلاین

تولید 1869خبر از مهم‌ترین رویدادها در قالب چانک، یاداشت، تحلیل و گفت‌وگو طی 20 روز تعطیلی نوروز (27 اسفند 91 تا 17 فروردین 92 ) نمایانگر ادامه پایبندی همشهری‌آنلاین به تولید محتوای رسانه‌ای 24 ساعته در هفت روز هفته است.

در این مدت یک میلیون و پانصد و هفتادو شش هزار و 898 نفر از صفحات همشهری‌آنلاین دیدن کردند. آن‌ها 11 میلیون و پنجاه‌و سه هزار و 403 صفحه را ورق زدند.

پس از چهار روز اطلاع رسانی پیاپی؛ سپس اولین خبر همشهری‌آنلاین در آغاز سال 92 پیام نوروزی مقام معظم رهبری بود که ساعت 15:54 بعداز ظهر روز چهارشنبه منتشر شد.

همچنین از اول تا 14 فروردین سال جدید 1195 خبر توسط تحریریه همشهری‌ آنلاین تولید شد که نسبت به مدت مشابه در سال 91 که 518 خبر تولید شده بود، افزایش بیش از 100 درصدی را بهمراه داشت است.

همشهری‌آنلاین نوروز 92

اما سال 91 سایت همشهری‌آنلاین دست خوش تغییراتی بود که زودتر از آن چه تصور می‌شد نتیجه داد.

- تغییرات فنی در هسته‌ مرکزی پنل سایت از تغییرات اصلی و مهمی بود که آثار آن بعد از گذشت چند ماه مهر تاییدی بر این تغییر بود.

- ارائه نوار ابزار همهشری‌آنلاین  هم کمک موثرتری برای جستجو دقیق‌تر در سایت ایجاد کرد و مخاطبین را از آخرین خبرهای  همشهری‌آنلاین مطلع ساخت.

- تولد صفحه جدید دفاع؛ هم اقدام دیگری در ادای دین به مدافعان دلیر این مرز و بوم بود.

کد خبر 207453
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز