جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین - علی کدخدازاده: چند وقت پیش یکی از دوستان "ساده‌ پوش‌"ام در پاسخ به دوستی که "خوش پوش" است گفت: سلیقه ما بد نیست اما امکاناتش را نداریم.

علی کدخدازاده

حکایت خیلی از ما با المپیک هم همین‌طور است. اگر امکانش بود دلمان می‌خواست سری به لندن بزنیم و از نزدیک شاهد مسابقات المپیک 212 لندن باشیم ولی امکانش را نداریم.

اما ما یک رفیقی داریم به نام محمد ملاحسینی. محمد مدام ما را به سفر می‌برد. اگر بلد باشید از سیستم جستجوی همشهری‌ آنلاین استفاده کنید خواهید دید که او مجموعه‌های نفیسی از گشت و گذار در ایران و جهان گرفته تا میراث فرهنگی کشور را درست کرده است و حجم اطلاعات و داده‌های دقیق‌اش می‌‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

محمد برای المپیک هم کاری کارستان کرد. شما می‌توانید با مجله‌ای که او درست کرده اطلاعات کاملی از وضعیت المپیک لندن و از آن مهم‌تر کل ماجرای المپیک به‌دست آورید.

در این مجله از اینکه پرچم المپیک چیست و چرا اینگونه است گرفته تا توضیحاتی در باره همه مدال‌های المپیک در اختیار گذاشته شده است. همچنین اگر شما فلسفه استفاده از مشعل المپیک و ویژگی‌های آن را نمی‌دانید، در مجله المپیک، می‌توانید آن را بخوانید.

خیلی از افرادی که برای تماشای بازی‌ها به لندن می‌روند نمی‌توانند به همه ورزشگاه‌های المپیکی این دوره سربزنند یعنی یا وقت‌اش را ندارند یا پولش را. اما در این مجله شما با تمام ورزشگاه‌های المپیک لندن آشنا می‌شوید.

اگر هم موضوع المپیک برایتان کمی جدی‌تر از بازی‌های آن است، در مجله‌ای که او درست کرده می‌توانید با کمیته بین‌المللی المپیک آشنا شوید.

یقینا شما دوست دارید بازی‌ها را به صورت تصویری دنبال کنید اما اگر اطلاعات مفصل‌تر و پایه‌ای می‌خواهید آن را می‌توانید در این مجله که من الان آن را به رنگ سبز درآورده‌ام پی‌بگیرید: مجله المپیک.

البته ما خبرهای المپیک لندن را هم پوشش خواهیم داد. در ضمن یادآوری می‌کنم که به محتوای این مجله اضافه خواهد شد. بنابر این توصیه می‌کنم که هر یکی دو روز یک بار سری به این مجله بزیند.

کد خبر 172732
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز