یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

گروه حوادث: مرد دو زنه تصور نمی‌کرد بعد از آشتی با همسر اولش دست به جنایت بزند.

28اسفند‌ماه سال‌جاری، مسئولان بیمارستانی در پایتخت با پلیس تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز زن جوانی دادند. بلافاصله تیمی از مأموران به همراه قاضی سپیدنامه، بازپرس ویژه قتل پای در بیمارستان گذاشتند. در تحقیقات نخست مشخص شد ساعتی قبل شوهر این زن همسرش را درحالی‌که بیهوش بوده به بیمارستان انتقال داده است.

این در حالی بود که به‌گفته پزشکان زن 27ساله بر اثر ضرب و شتم به کام مرگ رفته بود و آثار کبودی روی دست و صورت وی دیده می‌شد. با توجه به اینکه مرگ وی مرموز بود تحقیقات پلیسی و قضایی در این زمینه آغاز شد و قاضی دادسرای جنایی تهران در نخستین اقدام دستور بازداشت همسر قربانی به‌عنوان تنها مظنون پرونده را صادر کرد.

تجسس‌ها در این پرونده ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان همسر قربانی را بازداشت کردند. این مرد 32ساله در بازجویی‌ها به کتک کاری و ضرب و شتم همسرش اعتراف کرد و به مأموران گفت:چند وقت پیش با زن جوانی آشنا شدم و او را به عقد خود در آوردم. از وقتی فریبا، همسر اولم متوجه این موضوع شد بهانه‌گیری‌هایش را آغاز کرد.

وی ادامه داد: مرتب با هم درگیر بودیم و این اختلاف تا جایی پیش رفت که با هم قهر کردیم و من از خانه بیرون رفتم اما با پادرمیانی یکی از بستگانم با هم آشتی کردیم و به خانه برگشتم اما اختلاف‌ها همچنان ادامه داشت. وی ادامه داد: روز حادثه باز هم با هم درگیر شدیم، آنقدر عصبانی بودم که اصلا کنترلی بر رفتارم نداشتم. بدون اینکه متوجه شوم به سمت فریبا حمله‌ور شدم و او را به باد کتک گرفتم. وقتی به‌خود آمدم متوجه شدم که از حال رفته و بیهوش شده است. دستپاچه شدم و فورا او را به بیمارستان رساندم. این مرد خشمگین بعد از اعتراف به ضرب و شتم مرگبار با قرار قانونی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

کد خبر 207818
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز