گروه حوادث: زن بی‌رحم با همدستی جوان آشنا، سناریوی قتل شوهردومش را طراحی کرد و آن را به مرحله اجرا گذاشت.

12اسفند‌ماه سال گذشته مأموران پلیس و قاضی قریشی‌زاده بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در جریان کشف جسد مردی در قرچک ورامین قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که قربانی در اثر ضربه به سر و خفگی به قتل رسیده است. کارآگاهان در همان حوالی یک خودروی وانت کشف کردند که نشان می‌داد متعلق به مقتول است.

از همان زمان تحقیقات در این پرونده برای کشف معمای جنایت آغاز شد تا اینکه کارآگاهان هویت قربانی 36ساله را کشف کردند و در نخستین اقدام به تحقیق از همسر وی پرداختند. این زن 30ساله در بازجویی‌های نخست گفت: همسرم فرید صبح زود برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. بعد از آن هرچه با موبایلش تماس گرفت کسی پاسخگو نبود، نگرانش شدم و همه جا را به‌دنبالش گشتم اما او را پیدا نکردم. می‌خواستم موضوع را به پلیس اطلاع دهم تا اینکه متوجه شدم مأموران جسد وی را پیدا کردند. اظهارات ضد‌و نقیض این زن باعث شد که کارآگاهان به وی مشکوک شوند به همین‌خاطر بازجویی از این زن را ادامه دادند تا اینکه وی لب به اعتراف گشود و راز قتل شوهرش را فاش کرد.

زن جوان به کارآگاهان گفت: شش سال پیش از همسر اولم جدا شدم و مدتی بعد از طلاق با فرید آشنا شدم. وقتی فرید به من پیشنهاد ازدواج داد قبول کردم و پای سفره عقد نشستیم تا اینکه چند وقت پیش بین ما اختلاف و درگیری پیش آمد. از همان زمان با مهدی پسر یکی از بستگانم که در یکی از شهرهای غربی کشور زندگی می‌کرد آشنا شدم. بیشتر وقت‌ها با او تلفنی صحبت می‌کردم تا اینکه تصمیم گرفتم از فرید جدا شوم و با او ازدواج کنم. اما فکر طلاق دوباره و کنایه‌های اطرافیانم آزار می‌داد برای همین نقشه قتل همسرم را کشیدم. وی ادامه داد: وقتی با مهدی تلفنی صحبت کردم و او را دعوت کردم تا به تهران بیاید تا نقشه قتل شوهرم را اجرا کنیم، او هم پذیرفت و راهی پایتخت شد.

این زن در ادامه گفت: روز حادثه مهدی داخل خانه‌ام پنهان شد. من نیز مقداری قرص خواب آور داخل دوغ ریختم و به شوهرم خوراندم. نقشه‌مان این بود که بعد از خوردن دوغ، فرید شوهرم را به پشت بام بفرستم و با همدستی مهدی او را هل بدهیم تا همه تصور کنند که وی هنگام نصب آنتن از پشت بام سقوط کرده است اما شوهرم بعد از نوشیدن دوغ بی‌حال شد و نتوانست به پشت بام برود. برای همین با مهدی به سمت وی حمله کردیم من با یک قابلمه مسی به سرش ضربه‌ای زدم و بعد مهدی او را با پارچه خفه کرد.

وی افزود: بعد از قتل جسد شوهرم را به داخل ماشینش انتقال دادیم و او را در قرچک رها کردیم. بعد از اعترافات این زن، قاضی قریشی‌زاده دستور بازداشت همدست 18ساله این زن را صادر کرد و او نیز 22اسفند‌ماه سال گذشته به دام پلیس افتاد. به گزارش همشهری، قرار قانونی برای این دو متهم پرونده صادر شده و آنها برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

کد خبر 207613
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز