سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: با خودکشی پدر پسربچه هفت ساله‌ای که جسدش در خانه‌شان پیدا شده بود، انگیزه این جنایت هولناک برای همیشه پنهان ماند.

mystery

یکشنبه 18فروردین‌ماه سال‌جاری زن جوانی با کلانتری 158کیانشهر تماس گرفت و خبر از قتل پسر هفت ساله همسرش داد. بلافاصله بعد از این تماس تیمی از مأموران کلانتری به همراه قاضی رودگربازپرس ویژه قتل راهی محل حادثه شدند و در بررسی‌ها مشخص شد که پسر بچه هفت ساله در اثر خفگی به قتل رسیده است.

شواهد حکایت از این داشت که پدر و مادرقربانی مدتی قبل از یکدیگر جدا شده‌اند و او در خانه به همراه پدر و نامادری‌اش زندگی می‌کرد. این در حالی بود که کارآگاهان به تجسس در محل جنایت پرداختند و با یک دست نوشته روبه‌رو شدند که نشان می‌داد پدر پسربچه با دستخط خودش آن را نوشته است. مرد جوان خطاب به همسر اولش نوشته بود:مشکلات زندگی باعث شد نتوانم تو و پسرمان را خوشبخت کنم و حالا از این اتفاق پشیمانم و قصد دارم به زندگی‌ام پایان دهم.

مأموران بعد از پیدا کردن این دست نوشته به تحقیق از نامادری قربانی که ماجرای جنایت را به پلیس اطلاع داده بود پرداختند. وی به کارآگاهان گفت:یک سال پیش با پدر قربانی آشنا شدم، او از همسر اولش جدا شده بود و یک فرزند داشت. وی ادامه داد: چند روز پیش شوهرم به من گفت که می‌خواهد همراه پسرش به شهرستان برود، برای همین از من خواست تا به خانه یکی از بستگانم بروم. من هم قبول کردم تا اینکه ساعتی قبل با من تماس گرفت و در نزدیکی خانه‌مان با من قرار گذاشت.

وقتی در محل قرار حاضر شدم متوجه رفتارهای عجیبش شدم. او همه مدارک‌های هویتی، کارت‌های بانکی و گوشی تلفن همراهش را تحویل من داد و گفت قصد خودکشی دارد. هرچه به او اصرار کردم بی‌فایده بود، من هم با نگرانی راهی خانه شدم و در اتاق خواب جسد پسر همسرم را دیدم و بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.

بعد از انجام تحقیقات اولیه، بازپرس دستور انتقال جسد پسربچه به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری پدر وی صادر شد تا زوایای پنهان پرونده آشکار شود. درحالی‌که تجسس‌های پلیسی در این زمینه ادامه داشت صبح دیروز به مأموران پلیس و قاضی رسولی کشیک جنایی خبر رسید که پدر پسربچه خود را در محل کار سابقش حلق‌آویز کرده و دست به‌خودکشی زده است. با مرگ این مرد، راز قتل پسربچه در هاله‌ای از ابهام ماند.

به گزارش همشهری، تحقیقات همچنان درباره این پرونده مرموز ادامه دارد.

کد خبر 208236
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز