گروه اجتماعی: طرح مقابله و مبارزه با بدحجابی از هفته آینده به‌صورت کشوری و در همه استان‌ها اجرا خواهد شد.

این طرح که از یکشنبه هفته جاری در تهران آغاز شده به‌صورت مرحله‌ای در بقیه شهرهای کشور به اجرا در خواهد آمد.

بر اساس این طرح با مسائل ضد‌اخلاقی و بدحجابی و ماهواره برخورد و مقابله خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، آنچه که امروز به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس که در جامعه مطرح است بحث مبارزه با اراذل و اوباش، مزاحمین خیابانی و مظاهر علنی فساد است.

یافته‌های بررسی‌های میدانی پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی ناجا از وضعیت سال گذشته گویای تهدید امنیت عمومی و اجتماعی زنان و دختران از سوی اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی است.

از سوی دیگر فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران طرح مبارزه با بدحجابی را در نیروی انتظامی طرح جامعی دانست که از مأموریت‌های نیروی انتظامی است.

سردار توکلی راهکار مبارزه با بدحجابی را دخیل نمودن همه بخش‌های حکومتی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند با مفاسد اجتماعی برخورد کند و این توقع در همه مردم باید ایجاد شود که این کار باید با همکاری همه و به‌صورت جمعی انجام شود.

سردار توکلی افزود: در راستای برخورد همه جانبه با این موضوع باید از دوخت لباس تا خطیب نماز جمعه و قضات دادگستری و نیروی انتظامی با توجه به معیارهای ارزشی با این موضوع برخورد کنند.

وی افزود:‌بخش‌های مختلف خدماتی و اداری مانند رستوران‌ها و هتل‌ها موظفند در رعایت حفظ شئونات اسلامی و حجاب از پذیرش افراد بدحجاب جلوگیری نمایند و در غیر این صورت باید پاسخگو باشند لذا با همه این اوصاف و با تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها قطعاً این طرح نتیجه خوبی در سال جدید خواهد داشت.

کد خبر 20397

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز