همشهری آنلاین: یکی از نکات مثبتی که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به چشم می‌خورد، تلاش مسئولان و دست اندرکاران جشنواره برای تکریم سینماگران و گروه‌های فیلم‌سازی است.

جایزه سینمایی

به گزارش فارس، با وجود اینکه تاکنون تنها سه روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره گذشته است و نمی‌توان قضاوت درست و کاملی از نقاط و قوت این جشنواره داشت، اما نکته‌ای که تاکنون بسیار جلب توجه کرده است و می‌تواند منشأ اقدامات مثبت دیگر در سال‌های آتی باشد تکریم گروه‌های فیلم‌سازی و اهالی سینما به شیوه‌ای بدیع و جذاب است.

برای اولین‌بار و بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که توسط ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر صورت گرفته قبل از نمایش فیلم‌ها در برج میلاد تیم تشریفاتی استقبال ویژه از کارگردانان و سایر عوامل فیلم استقبال می‌کنند.

این برنامه با هدف تکریم و پاسداشت زحمات گروه عوامل فیلم پیش‌بینی شده است و با طراحی استیجی در فضای سالن برج میلاد و با همراهی گروه ویژه تشریفات جشنواره فیلم فجر قبل از نمایش هر فیلم از عوامل آن فیلم اعم از «کارگردان»، «تهیه‌کننده»، «بازیگران» و... استقبال به عمل می‌آید.

همچنین دبیر سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای خیر مقدم‌گویی به مهمانان با همراهی عکاسان و گروه همراه در سالن برج میلاد حاضر می‌شوند.

 

کد خبر 200091

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز