همشهری آنلاین: جدیدترین آمار فروش فیلم‌های به نمایش درآمده در سینماهای تهران در روزهای نیمه تعطیل سپری شده از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد.

ایسنا نوشت: علی سرتیپی مدیرعامل موسسه فیلمیران درباره‌ فروش «من مادر هستم» در دو هفته گذشته بیان کرد: «شب گذشته (پنج‌شنبه 16 آذرماه) این فیلم در سینماهای تهران 82 میلیون تومان فروش داشت که در مجموع باید گفت فروش «من مادر هستم» به 435 میلیون تومان رسید.»

سعیدخانی پخش‌کننده «بی‌خود و بی‌جهت» هم در مورد فروش این فیلم گفت: «بی‌خود و بی‌جهت» کاهانی تا شب 16 آذر ماه، 135 میلیون تومان در تهران فروش داشته و اکنون پردیس سینمایی ملت پرفروش‌ترین سینمای نمایش‌دهنده‌ این فیلم است.

دفتر پخش هدایت فیلم هم آمار فروش «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به کارگردانی روح‌الله حجازی را شب 16 آذر ماه 26 میلیون تومان و در مجموع 135 میلیون تومان اعلام کرد.

«من مادر هستم» فریدون جیرانی و «بی‌خود و بی‌جهت» عبدالرضا کاهانی از جمله فیلم‌های تحریمی حوزه هنری هستند. همچنین فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» هم با اینکه از سوی حوزه هنری تحریم نشده اما به دلیل عدم صدور حواله از سوی شورای صنفی نمایش سینماهای حوزه هنری را در اختیار ندارد.

کد خبر 193543
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز