سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
۰ نفر

این روزها در ماه مبارک رمضان، می‌توانیم از بیستمین نمایشگاه قرآن دیدن کنیم. مخصوصاً که این نمایشگاه قرآن بخش ویژه‌ی نوجوانان هم دارد.

هفته‌نامه‌ی همشهری دوچرخه شماره‌ی 660

بخش نوجوان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امسال اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در قالب سرگرمی، مسابقه و هنر کرده است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم صالحی، رییس بخش نوجوان نمایشگاه قرآن کریم، درباره‌ی برنامه‌های بخش نوجوان نمایشگاه قرآن کریم به خبرنگار دوچرخه می‌گوید:«امسال برای نخستین‌بار سعی کرده‌ایم مفاهیم قرآنی را با رویکرد محتوایی قرآن در کارگاه‌های آموزشی به سه بخش سرگرمی، مسابقه و هنر ویژه‌ی نوجوانان تقسیم کنیم.»

 رییس بخش نوجوان نمایشگاه بیستم می‌گوید:
« در بخش هنری، محتوای قرآنی در قالب کاریکاتور، نگارگری، تصویرگری توسط نوجوانان ارایه می‌شود که در پایان جوایزی به رسم یادبود از سوی این بخش به برگزیدگان اهدا خواهد شد.»

از او می‌پرسیم چرا امسال کارگاه وبلاگ‌نویسی در بخش نوجوان ندارید؟ که در پاسخ می‌گوید:
« بخش وبلاگ نویسی به بخش رسانه‌های دیجیتال منتقل شده است و به شکل مفصل این کارگاه آن‌جا برگزار می‌شود. اما یک مسابقه‌ی وبلاگ‌نویسی با عنوان سیب سبز بهشت را داریم.»
صالحی هم‌چنین می‌گوید:« در حاشیه‌ی برپایی بخش نوجوان در این دوره از نمایشگاه، مثل‌های قرآنی در قالب نمایش‌های طنزآمیز به مدت 30 دقیقه در سالن آمفی تئاتر این بخش اجرا می‌شوند.»

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا 24 مردادماه هر روز از ساعت 17 تا 24 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 در محل مصلای امام خمینیره برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

کد خبر 179443
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز