چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

گروه ادب هنر: مجموعه تلویزیونی «یک مشت پر عقاب»‌ به کارگردانی اصغر هاشمی روزهای پایانی تدوین خود را توسط محمدرضا موئینی پشت سر می‌گذارد.

ساخت موسیقی بعد از تدوین آغاز و در نهایت این مجموعه برای پخش در سال جدید آماده می‌شود. مجموعه «یک مشت پر عقاب» از محصولات مرکز سیما فیلم است که در چهارده قسمت پنجاه دقیقه‌ای ساخته شده و برای پخش از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

فیلمنامه «یک مشت پر عقاب» را فرهاد توحیدی نوشته و یک ملودرام خانوادگی است که در قالبی معمایی،جنایی در بستر انقلاب داستانش را روایت می‌کند و پایان قصه مجموعه با شروع انقلاب اسلامی در سال 57 همزمان می‌شود که این حادثه به پایان بخشیدن به این ملودرام کمک می‌کند.

«یک مشت پرعقاب» در مناطق مختلف تهران، لواسان، حومه کرج،‌ شهریار، فرودگاه مهرآباد،‌ تبریز و پادگان عجب شیر تصویربرداری شده است.

رضا کیانیان، حامد بهداد، خزر معصومی، علیرضا خمسه، هرمز هدایت، پرویز پورحسینی، احمد آقالو، آهو خردمند، فریبا کامران، بهرام ابراهیمی، نیره فراهانی، ارسطو خوش رزم، اشکان خطیبی، مهرداد ضیایی، مهدی تقی‌نیا، کاظم هژیرآزاد، هومن کیایی، حنانه شهشهانی‌ و ساره بیات از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند.

این مجموعه در دو مرحله تصویربرداری شد که مرحله اول از 29شهریور ماه سال گذشته آغاز شد و تا29 اسفندماه سال 84 به طول انجامید و 26 اردیبهشت ماه سال جاری مرحله دوم آن آغاز شد که در 4 آبان به پایان رسید.

کد خبر 17365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز