همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بر حمایت از مردم فهیم سوریه و طرح اصلاحات رئیس جمهور آقای بشار اسد تاکید و به کسانی که درصدد به شکست کشاندن طرح کوفی عنان نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد می باشند ، هشدار داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به کشتار شماری از مردم سوریه در منطقه حوله نسبت به توطئه به شکست کشاندن طرح صلح کوفی عنان هشدارداد.

به گزارش همشهری آنلاین، رامین مهمانپرست کشته شدن شماری از مردم سوریه در منطقه حوله را باعث جریحه دار شدن احساسات و وجدان بیدار امت اسلامی دانست و گفت: این اقدام با هدف ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی در کشور سوریه انجام شده و تلاش دارد تا راه را برای رسیدن به راه حل مسالمت آمیز ببندد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن تقبیح این اقدام مشکوک بر ضرورت شناسائی و مجازات عاملان این حادثه تاکید می نماید و اطمینان دارد مداخلات خارجی ، اقدامات تروریستی و اقدامات مشکوکی که مردم مقاوم سوریه را هدف قرار داده است ، محکوم به شکست می باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بر حمایت از مردم فهیم سوریه و طرح اصلاحات رئیس جمهور آقای بشار اسد تاکید و به کسانی که درصدد به شکست کشاندن طرح کوفی عنان نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد می باشند ، هشدار داد.

کد خبر 172258
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز