گروه حوادث: با دستگیری زوج جوانی که با ظاهری آراسته دست به سرقت می‌زدند، راز سرقت‌ کیف‌های زنانه در بیمارستان‌های پایتخت فاش شد.

صبح سه‌شنبه گذشته پس از آنکه زن جوانی سراسیمه مأموران پلیس فرودگاه مهرآباد را در جریان سرقت کیف دستی‌اش در سالن انتظار فرودگاه قرار داد، جست و جو برای دستگیری سارق ماهری که توانسته بود کیف را از کنار زن جوان به سرقت ببرد آغاز شد و ماموران در نخستین اقدام تمامی ورودی‌ و خروجی‌های فرودگاه مهر‌آباد را زیر نظر گرفتند.

دقایقی بعد کارآگاهان به مرد شیک پوشی که در بیرون فرودگاه بعد از گشودن  کیف‌دستی زنانه‌ای قصد داشت محتویات آن را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهد مشکوک شده و وی را دستگیر کردند.

با انتقال مرد جوان به شعبه اول بازپرسی دادسرای فرودگاه، بازجویی‌های تخصصی از او آغاز شد و در حالی که وی ادعا می‌کرد این کیف زنانه را با کیف همسرش اشتباه گرفته و برای همین آن را برداشته است بازپرس مهاجری دستور بازرسی بدنی از وی را صادر کرد.

با کشف قبض رسید یک مسافرخانه در جیب این مرد که مدعی بود چند روز پیش همراه همسر و فرزندش برای دیدن اقوام خود از یکی از شهرهای غربی کشور به تهران آمده و در مسافرخانه ساکن شده است، از آنجا که احتمال می‌رفت سرنخ‌هایی در خصوص دیگر جرایم احتمالی این مرد در مسافرخانه کشف شود، تیمی از ماموران به دستور بازپرس مهاجری عازم آنجا شدند.

در بازرسی اتاقی که در اختیار متهم بود تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و کیف زنانه کشف کردند.

با شناسایی مالکان کیف‌ها و احضار آنان به دادسرا مشخص شد تمامی کیف‌ها از مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های مختلف تهران به سرقت رفته و هیچ کدام از مالباختگان نتوانسته‌اند هنگام سرقت چهره سارق را ببینند.

بنابراین بازجویی از متهم از سر گرفته شد و او این‌بار به سرقت از زنان با همدستی همسرش اعتراف کرد.

وی در بازجویی‌ها گفت: من به همراه همسر و فرزندم در حالی که لباس‌های شیک و مرتبی به تن می‌کردیم به بیمارستان‌های مختلف رفته و مقابل بخش پذیرش به کمین افرادی می‌نشستیم که پول زیادی همراه خود داشتند.

 پس از آنکه این افراد را زیر نظر می‌گرفتیم از اضطراب و دستپاچگی آنها در بیمارستان سوء استفاده می‌کردیم و در فرصتی مناسب خود را به آنها نزدیک کرده و با این بهانه که ما هم در این بیمارستان مریض داریم کیف آنها را به سرقت می‌بردیم.

پس از اعترافات متهم در حالی که 6 نفر از مالباختگان با مراجعه به دادسرای فرودگاه توانستند کیف خود را شناسایی کنند، بازپرس شعبه اول برای متهمان قرار بازداشت صادر کرد و از کسانی که اموالشان با این شگرد به سرقت رفته است خواست برای شناسایی متهمان به اداره آگاهی فرودگاه مهرآباد مراجعه کنند.

کد خبر 16422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز