همشهری‌آنلاین: مراسم روحانی تحویل سال نو، در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام با حضور انبوه زائران و مجاوران آستان مقدس برگزار می‌شود.

abdolazim

به گزارش ایسنا، طبق سنت همه ساله، جمع کثیری از زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، از سراسر کشور به همراه خانواده‌های خود، در این لحظات خاص و به یادماندنی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم و امامزادگان مجاور علیهم السلام به دعا و مناجات با پروردگار متعال پرداخته و با استعانت از انوار ملکوتی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، سال جدید خویش را آغاز می‌کنند.

این مراسم با شکوه و معنوی از ساعت 7 و30 دقیقه بامداد، حدود یک ساعت قبل از تحویل سال نو در صحن اصلی حرم مطهر آغاز می‌شود.

در مراسم روحانی و به یادماندنی تحویل سال نو، برنامه‌هایی همچون قرائت زیارت حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام توسط مجتبی باقری، دعای توسل توسط سجادی، گروه همخوانی طه النبی و دعای تحویل سال اجرا خواهد شد. همچنین استاد غلامرضا سازگار به قرائت اشعار خواهد پرداخت.

در این مراسم که روز سه شنبه اول فروردین سال 1391 برگزار خواهد شد، پیام مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری نیز به طور مستقیم پخش خواهد شد.

این مراسم درسایت اینترنتی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام به نشانی www.abdulazim.com به صورت پخش مستقیم قابل مشاهده است

کد خبر 163692
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز