همشهری آنلاین: مهلت ارسال آثار به دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران تا 15 فروردین ماه سال 1391 تمدید شد.

خطاطی

به گزارش همشهری آنلاین، دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران اردیبهشت و خرداد ماه سال 1391 در قزوین برگزار می‌شود.

دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران در رشته‌های نستعلیق؛ شکسته نستعلیق؛ نسخ و ثلث و نقاشیخط از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری انجمن خوشنویسان ایران، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و
ارشاد اسلامی استان قزوین و موسسه فرهنگی اکو در بخش‌های مسابفه و نمایشگاه آثار استادان و شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

هنرمندان برای شرکت در این دوسالانه می‌توانند تا 15 فروردین ماه سال 1391 آثار خود را برای این دوسالانه ارسال کنند و به سایت www.bici.ir مراجعه کنند.

بخش مسابقه دومین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث و نقاشیخط برگزار می‌شود و بخش نمایشگاه که غیر رقابتی است در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث و نقاشیخط است.

همچنین در بهار سال 1391 دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران و دهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور برگزار می‌شود.

دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران در دو بخش عکاسی نوآورانه اردیبهشت ماه سال آینده در تهران و یزد برگزار می‌شود.

در این دوسالانه که در بخش عکاسی مستند و عکاسی نوآورانه برگزار خواهد شد 14 هزار و 713 اثر از 2570 هنرمند عکاس به دبیرخانه رسید که 6409 اثر نوآورانه و 8304 اثر در بخش عکاسی مستند است.

انتخاب آثار دوسالانه عکس آغاز شده است که در بخش عکاسی نوآورانه افشین شاهرودی، شهریار توکلی، کیارنگ علایی و مهدی مقیم نژاد انتخاب و داوری آثار را انجام می‌دهند و در بخش عکاسی مستند نادر داوودی، فرهاد سلیمانی، جاسم  غضبانپور، مجید ناگهی و محمد غفوری انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

دهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران نیز دوسالانه دیگری است که فراخوان آن چند ماه قبل منتشر شده است و کارتونیست‌ها تا پایان فروردین ماه سال آینده برای ارسال آثار مهلت دارند.

دهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور در بخش کارتون موضوعی خرافه پرستی و کارتون با موضوع آزاد، کاریکاتور با موضوع آزاد، کمیک استریپ با موضوع موقعیت دشوار و طراحی کاراکتر با موضوع گربه ایرانی برگزار می‌شود.

کاریکاتوریست‌ها می‌توانند تا 31 فروردین ماه 1391 از طریق سایت خانه کاریکاتور ایران به نشانی www.irancartoon.com ثبت نام کنند و آثار خود را ارسال نمایند.

کد خبر 163496

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز