مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: روزنامه همشهری از افزایش بهای خود خبر داده است:

روزنامه همشهری از روز شنبه 5 اسفند 85 به بهای یکصد تومان عرضه می‌شود. در این زمینه به اختصار توضیحاتی را به اطلاع خوانندگان ارجمند می‌رسانیم:
1 – شمار قابل توجهی از مدیران مطبوعات همواره از بهای ارزان روزنامه همشهری گله‌مند بوده‌اند، زیرا به اعتقاد این گروه از همکاران، این پایین بودن قیمت، امکان رقابت را از آنان سلب می‌کند. اگر چه این داوری، در حوزه مدیریت و اقتصاد رسانه قابل تامل و پاسخگویی است. ضمن آن که استقلال مالی منحصر به فرد همشهری در پرتو ثبات درآمد آگهی و استقرار توازن میان درآمد‌ها و هزینه‌ها، مؤسسه را از افزایش بهای محصول اصلی خود (روزنامه) بی نیاز ساخته است اما به هر حال وظیفه فرهنگی خود می‌دانیم برای ثبات بخشی به جامعه مطبوعاتی و تقویت بنیه رسانه‌ای کشور از هیچ اقدامی‌ازجمله حرکت اخیر کوتاهی نکنیم. راه اندازی مرکز آموزش همشهری و خدمت رسانی رایگان بــه روزنامه‌نگاران کشور در این مرکز، ارائه تسهیلات ویژه در معرفی مجلات و فعالیتهای فرهنگی و همراهــی‌ها وهمدلی‌های مستمر با مطبوعات کشور را نیــز در چارچـوب همین وظیفه، نصب‌العین خود قرار داده‌ایم.
حتی اگر مدیر مسئول این روزنامه، ‌منتخب مدیران مطبوعات در هیات نظارت نبود، به اعتبار وزن،‌ جایگاه و دامنه تاثیرگذاری همشهری، تقویت جامعه مطبوعاتی و پایداری از شئون و ارزشهای حرفه‌ای و صنفی روزنامه‌های کشور را از جمله تعهدات ملی خویش می‌دانستیم و به این تعهد افتخار می‌کنیم.
-2 به منظور ترویج فرهنگ اشتراک، قیمت روزنامه برای مشترکان 75 تومان خواهد بود. شترکان فعلی همشهری نیز تا پایان دوره اشتراک خود همچنان روزنامه را با قیمت قبلی (50 تومان) دریافت می‌کنند.
3 - تلاش خواهیم کرد با تهیه و عرضه مطالب یا ضمائم جدید،‌ و افزودن بر کیفیت مطالب روزنامه، افزایش قیمت را برای خوانندگان قابل هضم کنیم. بخشی از ضمائم جدید از جمله کتاب 5 شنبه‌های همشهری را ملاحظه فرموده‌اید، افزایش روزانه 4 صفحه ورزشی نیز با هدف پربارترکردن این حوزه تخصصی برای علاقمندان خاص صورت گرفته است. راه‌اندازی گروه‌هایی چون سلامت و دانش در روزنامه که برطرف کننده نیاز‌های جدید مخاطب است از همین نگاه ناشی می‌شود. ارائه سرویس رایگان خبرهای تکمیلی از طریق تلفن همراه، ‌مسابقات جایزه دار روزانه و.... نیز خدمات دیگری هستند که به‌طور اختصاصی در همشهری دیده می‌شود. ‌تغییر ماکت و باز طراحی گرافیکی روزنامه نیز در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید و ان‌شاءالله ماکت و گرافیک جدید روزنامه را که با توجه به نیازها و اقتضائات و براساس نظرسنجی‌ها انجام گرفته است در روزهای آینده ملاحظه خواهید فرمود.
امیدواریم اعتماد مخاطبان که بزرگترین سرمایه و اعتبار هر رسانه‌ای و از جمله همشهری است همچنان پایدار بماند.
کد خبر 16339

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز