همشهری‌آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور پرشکوه مردم و ابراز امیدواری برای ادامه چنین حضوری تا پایان زمان رای‌گیری گفت: برخی از نامزدها در این مدت حرف‌هایی زده‌اند که نباید آن را به کینه تبدیل کرد و انتخابات میدان رقابت است نه دشمین.

علی لاریجانی پس از انداختن رای خود در صندوق شماره یک مستقر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشکوه در پای صندوق‌های رای گفت: البته از دقایق اولیه صبح مردم حضور پرشکوهی در پای صندوق‌های رای داشته‌اند که امیدوارم این روند تا پایان زمان رای‌گیری ادامه پیدا کند.

وی گفت: در شرایطی که دشمنان نگاه وسوسه‌آمیزی به کشور اسلامی ایران دارند، باید با رفتارهای خود بفهمانیم که همه ما در عصر صیانت از حقوق ایرانی ملت و مسئولان نظام با اتحاد و هماهنگی با یکدیگر در راستای سازندگی کشور تلاش می‌کنیم و کسی نمی‌تواند منکر این موضوع شود.

رئیس قوه مقننه در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات نماد شخصیت ایران است، گفت: ملت ایران با حضور در انتخابات برای سرنوشت خود تلاش می‌کند، از این رو می‌توان گفت که انتخابات میدان دشمنی نیست، بلکه میدانی برای رقابت به شمار می‌آید.

لاریجانی ادامه داد: بر این اساس بعد از اعلام نتایج انتخابات، همه افرادی که برای خدمت به این نظام کاندیدا شده‌اند باید به اعتماد و رای مردم احترام بگذارند و اگر فردی رای نیاورد باید ضمن رعایت آداب انتخابات، به کسی که رای آورده در خدمت‌رسانی به مردم کمک کند.

بر اساس گزارش ایسنا، نماینده مردم قم در مجلس همچنین با اشاره به برخی از تخریب‌های صورت گرفته در این مدت گفت: برخی از نامزدها در این مدت حرف‌هایی زده‌اند که نباید آن را به کینه تبدیل کرد، البته کسانی که خلاف قانون انتخابات گام برداشته‌اند باید بدانند که با این کارها به نظام لطمه می زنند.

کد خبر 162296

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز