همشهری آنلاین: محمد نجار با بیان اینکه حدود 47 هزار شعبه رای گیری در سراسر کشور به ستاد انتخابات کشور متصل است افزود: همکاران دائماً با حوزه‌ها در ارتباط هستند و رصد می‌کنند و کاملاً مطلعند که در چه حوزه‌ای چه تعداد افراد حاضرند.

وزیر کشور

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی گفت: این سیستم خوبی است که ایجاد شده است و به طور دائم با حوزه‌ها در ارتباط هستند و چنانچه موضوعی باشد ارتباط برقرار می‌شود و اگر مشکلی باشد حل می‌کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه نتایج انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 48 تا 72 ساعت پس از پایان مهلت اخذ رأی به اطلاع مردم خواهد رسید، افزود: با توجه به ایجاد سیستم جامع در انتخابات این دوره، به نظر می رسد نتایج انتخابات سریع‌تر از دوره های گذشته به اطلاع مردم برسد، البته شمارش آراء و اعلام نتایج روالی دارد که باید طی شود.

وزیر کشور در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون تخلفی در انتخابات صورت گرفته است گفت: خوشبختانه تخلف آن چنانی از ابتدای آغاز فرایند انتخابات مشاهده نشده و برخی تخلفات ناچیز روی داده است.

محمدنجار افزود: پیش بینی ما این بوده است که این دوره از انتخابات با آرامش برگزار خواهد شد که حکایت از فرهنگ مردم در جامعه دارد.

وی گفت: در ادامه نیز به نظر نمی‌رسد تخلف در انتخابات صورت بگیرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 162276
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز