همشهری‌آنلاین: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتخابات پیش از آنکه برنده و بازنده داشته باشد انجام یک تکلیف و رسالت ملی است، گفت: کسانی که در این دوره از انتخابات پیروز نشده و به مجلس راه نمی‌یابند فکر نکنند که دنیا به آخر رسیده بلکه می‌توانند با امکانات فراوان موجود در مسیر خدمت به مردم و مملکت تلاش کنند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انداختن رای خود به صندوق در حسینیه ارشاد امام خمینی حضور یافت. مهمرین اظهارات رضایی را به نقل از مهر در زیر بخوانید:

  • مردم با سلیقه‌های گوناگون در انتخابات شرکت می‌کنند و اگر به آنها بگوییم به یک لیست رای بدهند این دیگر دموکراسی نمی‌شود. چون در جمهوری اسلامی ایران دموکراسی وجود دارد، لیست‌ها و گروه‌های مختلفی در انتخابات حضور پیدا می کنند و پیش بینی بنده از آینده مجلس مجلسی ائتلافی بوده و اکثر آن را اصولگراها تشکیل خواهند داد.
  • {شما اصلاح طلبید یا اصولگرا} من حدود 40، 50 سال است که اصولگرا هستم و شاید اصولگرایی من با بقیه فرق داشته باشد. بنده شخصی منعطف هستم. انحصارطلب نبوده و در گذشته نیز نخواهم ماند. من معتقدم اصولگرا همیشه می‌تواند در آینده زنگی کند و من اصولگرایی هستم که به آینده خود را تطبیق می‌دهم.
  • {پیش بینی درباره حضور مردم در انتخابات} معتقدم بیش از 50 درصد از سراسر کشور در انتخابات شرکت خواهند کرد و میانگین حضور مردم نسبت به دوره‌های گذشته مجلس بیشتر خواهد بود.
  • {عدم حضور برخی چهره‌های شاخص اصلاح طلب} در این دوره از انتخابات اصلاح طلبان در انتخابات حضور دارند اما شاید برخی چهره‌های شاخص این جریان نیامده باشند و انشاءالله دفعه بعد و در انتخابات بعد شرکت خواهند کرد.
  • {پیام حضور مردم برای دشمنان} با حضور گسترده مردم در انتخابات دشمنان می‌فهمند مردم ایران خودشان و نظامشان را دوست دارند و راهی را که شروع کرده اند در آن ایستادگی خواهند کرد.
  • کاندیداهایی که در انتخابات پیروز نشده و به مجلس راه نمی‌یابند فکر نکنند که دنیا به آخر رسیده بلکه می‌توانند با امکانات فراوانی که وجوددارد برای خدمت به مردم و مملکت تلاش کنند.
کد خبر 162278
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز