همشهری آنلاین: یک هفته رقابت پر شور و نفسگیر میان نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت 8 صبح امروز به پایان رسید

election

به گزارش واحد مرکزی خبر، تبلیغات انتخاباتی در استان‌ها چنان تنور انتخابات را داغ کرده که همایش‌ها و تجمعـات انتخاباتی هواداران نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا دیرقت در شهرها برپا و شور و هیجان خاصی سراسر کشور را فرا گرفته بود.

more

  تاکید مراجع تقلید و علما بر مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات مجلس

مردم نیز که پس از یک هفته تبلیغات تا حدودی توانسته‌اند به جمع بندی انتخاب اصلح برسند خود را آماده می‌کنند تا فردا با حضوری پرشور و ماندگار بار دیگر جهانیان را مبهوت غیرت خود کنند و با انتخاب بهترین‌ها، مجلسی کارآمد و در خور شان ملت ایران تشکیل دهند.

more

  سخنان استاندار تهران درباره انتخابات مجلس نهم

حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی، جعفر سبحانی، علوی گرگانی و مظاهری، حوزه‌های علمیه سراسر کشور، شوراهـای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استانها، ائمه جمعـه و جماعات، تشکل های سیاسی، دانشگاهیان، انجمن‌های اسـلامی دانشجویی و دانش آموزی، نهادها و سازمانها با صدور بیانیه‌های جداگانه اقشار مختلف مردم را برای حضور حماسی در پای صندوق های رای دعوت کرده‌اند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، 3 هـزار و 269 نـامزد در مرحله نهایی تایید شدند که از این تعداد تاکنون عده‌ای انصراف داده‌اند.

850 هزار نفر از اقشار مختلف مردم هم به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در 46 هزار و 924 شعبه اخذ رای کار برگزاری سالم انتخابات را برعهده دارند.

کشور به هزار و 26 حوزه اصلی و فـرعی تقسیم شده است کـه از این تعداد 207 شعبه اصلی و 819 شعبه فرعی است.

کد خبر 162249
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز