مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

رئیس مرکز 137 شهرداری تهران از ثبت 287 هزار تماس تلفنی شهروندان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد

علیرضا ربیعی در گفتگو با خبرگزاری مهر، گفت: در این مدت بیشترین تماس‌های تلفنی از مناطق 4، 5 و 2 بوده و همچنین درخواست نظافت خیابان‌ها، معابر و نصب سطل زباله، اولویت اول تماس‌های تلفنی شهروندان با مرکز 137 بوده است.

ربیعی با اشاره به برقراری روزانه 3500 تماس تلفنی با مرکز 137 گفت: از آغاز راه اندازی سامانه 137تاکنون ، شهروندان 450 هزار تماس تلفنی با این مرکز برقرار کرده اند که 287 هزار مورد از این تماس ها از ابتدای سال 85 تا کنون بوده است.

وی افزود: طی سال گذشته بیشترین درخواست های مطرح شده شهروندان در مورد آسفالت و لکه گیری خیابان ها و معابر بوده است ، در حالی که از ابتدای امسال تاکنون بیشترین تماس شهروندان تهرانی با مرکز 137 مبنی بر درخواست نظافت و نصب سطل زباله در محل سکونت شان بوده است.

به گفته ربیعی ، روکش آسفالت و لکه گیری ، طعمه گذاری ، آلودگی صوتی و ساخت و ساز غیر مجاز در رده های بعدی این تماس ها قرار گرفته است. 

وی ، بیشترین تماس های برقرار شده با مرکز 137 را به ترتیب از مناطق 4، 5 و 2 دانست و افزود: بیشترین ساعات تماس شهروندان تهرانی با سامانه 137 از ساعت 9 تا 11 صبح و کمترین تماس ها از ساعت 4 تا 5 بامداد است.

مدیر سامانه 137 شهرداری تهران در خصوص نحوه رسیدگی به درخواست های شهروندان در این مرکز گفت: پس از دریافت پیام ها توسط اپراتور ، با توجه به اینکه این درخواست ها در چه اولویتی قرار دارد ، درخواست های مطرح شده به هر ناحیه ابلاغ می شود و مسئولان مربوطه موظف هستند بلافاصله اکیپ را برای رسیدگی به محل مورد نظر اعزام کنند. 

ربیعی تاکید کرد: در حال حاضر ترافیک پشت خطی زیاد نداریم و در 24 ساعت شبانه روز نیز فعال هستیم که البته در صورت احساس نیاز تعداد اپراتورها را افزایش خواهیم داد.

کد خبر 1616

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز