همشهری‌آنلاین: شایعه دوپینگی بودن سه بازیکن پرسپولیس و استقلال گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی را نیز به راه انداخته است. برخی از پولادی و امیرآبادی نام می‌برند و این شایعه را مطرح کرده‌اند اما این دو بازیکن صریحا این مطلب را تکذیب کرده و واکنش نشان دادند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، شایعه دوپینیگی بودن سه بازیکن شاغل در لیگ برتر که هر سه نفر آنها در تیم‌های بزرگ پایتخت بازی می‌کنند گمانه‌زنی‌هایی را نیز به همراه داشته است.

هر چند گفته می‌شود احتمال بخشیده شدن آنها به دلیل اینکه ماده ممنوعه‌ای که این بازیکنان مصرف کرده‌اند، همان ماده‌ای است که تا مدتی قبل جزو مواد ممنوعه نبوده است وجود دارد اما کدهایی که از این بازیکنان داده می‌شود باعث شده خبرنگاران به سراغ آنها بروند و خواستار توضیح بیشتر شود.

خبرآنلاین در خبر که منتشر کرده نوشته است: یکی از این بازیکنان، کسی است که کروش علاقه زیادی به نوع بازی او دارد اما در آخرین لیست تیم ملی از نام او گذشت تا یک بازیکن جوان را وارد لیست کند. یکی دیگر از دوپینگی‌ها هم ستاره جدید باشگاه استقلال است. در لیگ دسته اول هم یکی از بازیکنانی که با این مشکل مواجه شده، پسر یکی از سرمربیان معروف فوتبال ایران است. البته 5 دوپینگی جدید فوتبال ایران، همگی اسیر مکملی شده‌اند که تا پایان سال 2011 در لیست داروهای ممنوعه نبود اما از ابتدای سال 2012 که هنوز 2 ماه از آن نگذشته است، وارد لیست داروهای ممنوعه شده. این بازیکنان به احتمال فراوان با دریافت یک تذکر کتبی دوباره می‌توانند برای تیم‌هایشان بازی کنند.

مهرداد پولادی بازیکن تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس یکی از این بازیکنان است که گمانه زنی‌ها او را نشانه رفته است. پولادی به خبر اعلام کرده است: «هشت سال است که فوتبال بازی می‌کنم و در تمام این سال‌ها سالم زندگی کرده‌ام.»

وی ادامه می‌دهد: «نمی دانم از کجا این خبر را آورده‌اند. اگر قرار به دوپیینگ کردن باشد باید اول به خود من ابلاغ کنند. من متظرم هستم تا یک نفر بیاید و رسما خبر دوپینگی بودنم را اعلام کند تا از او شکایت کنم. دست آقایان درد نکند که برای من شایعه درست کرده‌اند.»

امیرآبادی بازیکن تیم فوتبال استقلال نیز نفر دیگری است که نام او نیز در این شایعه شنیده می‌شود. مهر درباره این بازیکن و گفتگویی که انجام داده نوشت: مهدی امیرآبادی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مشخصات ارائه شده در مورد دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری به مشخصات شما نزدیک است گفت که مطمئن باشید آن بازیکن دوپینگی من نیستم. اگر دوپینگ می‌کردم حتما تا به حالا به باشگاه استقلال اطلاع داده بودند.

کد خبر 160725
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز