مجتبی جباری هافبک بازیساز استقلال روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و حالا ستاره آبی‌ها در آستانه بازی‌های حساس این تیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

مجتبی جباری - بیمارستان

جباری در این فصل درخشش قابل توجهی در استقلال و تیم ملی داشت ولی او این بار از ناحیه مینیسک جراحی شد تا استقلال در حساس‌ترین شرایط ممکن جباری را از دست بدهد.کادر پزشکی استقلال در مورد مدت زمان دوری جباری از میادین فوتبال اظهار نظر رسمی نداشته و گویا پزشکان استقلال از طرف باشگاه ممنوع‌المصاحبه شده‌اند.

آخرین اخبار اما حاکی از آن است که جباری با تشخیص دکتر حیدریان - جراح خود- حدود 6 تا 8 هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.جباری که برای چهارمین بار زانویش را جراحی کرده به احتمال فراوان اواخر اردیبهشت شرایط بازی را پیدا خواهد کرد و این امکان وجود دارد که در چند بازی آخر استقلال در لیگ برتر به میدان برود.

جباری با این شرایط چند بازی تیم ملی را هم از دست خواهد داد.پرهان‌خانلری پزشک تیم ملی در مورد غیبت جباری و آندرانیک تیموریان در اردو می‌گوید:« با وجود اینکه تیموریان و جباری در تمرینات تیم ملی نیستند اما جویای حال این دو بازیکن هستیم.»

آخرین اخبار از وضعیت دیگر مصدومان استقلال حاکی از آن است که تیموریان از فروردین ماه بازی خواهد کرد ولی میلاد میداوودی و فریدون زندی دو بازیکن این تیم که آسیب دیده بودند حالا شرایط بازی را پیدا کرده و مشکلی برای همراهی استقلال نخواهند داشت.

بازگشت هنکه

در هفته‌های اخیر خبرهای متفاوتی در مورد اختلاف میشائیل هنکه مربی آلمانی استقلال با مسئولان این باشگاه در رسانه‌ها منتشر شد ولی این مربی آلمانی سرانجام از روز گذشته در تمرینات استقلال حاضر شد.استقلال زمانی‌که با هنکه قرارداد رسمی امضا کرد، این موضوع را بر عهده گرفت که در طول یک فصل 4بار هزینه‌های سفر این مربی به آلمان را بپردازد ولی گویا هنکه از باشگاه خواسته که 6 بار هزینه سفرهای او را پرداخت کند و این موضوع باعث اختلاف طرفین شده است.با این حال هنکه یکشنبه شب به ایران برگشت و از دیروز در تمرینات استقلال حاضر شد.

جی‌لوید ساموئل مدافع استقلال هم با پایان مرخصی‌اش، از دیروز به اردوی استقلال اضافه شد. استقلالی‌ها که در حال حاضر در یکی از هتل‌های تهران اردوی شبانه روزی برپا کرده‌اند از امروز در یک نوبت تمرین خواهند کرد.آنها که خودشان را آماده بازی با الریان قطر می‌کنند، به احتمال فراوان 14 اسفند راهی دوحه خواهند شد.

برهانی:جریمه نمی‌شوم

آرش برهانی مهاجم استقلال دو روز در تمرینات این تیم غیبت داشت که البته غیبت او غیرموجه بود. همین موضوع باعث شد تا پرویز مظلومی و منصور پورحیدری از غیبت آرش ناراحت شوند ولی او در حال حاضر با استقلال تمرین می‌کند.

برهانی می‌گوید: «من کار شخصی داشتم و به مسئولان تیم از جمله پورحیدری و مظلومی این موضوع را گفتم. واقعا به‌صورت اتفاقی مشکل شخصی برای من به‌وجود آمد و اصلا فکر نمی‌کردم که این اتفاق پیش بیاید به همین دلیل نتوانستم قبل از نرفتن به تمرین اطلاع بدهم.»برهانی در پاسخ به این سؤال که برخورد مظلومی و پورحیدری بعد از اینکه در تمرین حاضر شدی چگونه بود تاکید می‌کند:«در استقلال وقتی مشکلی برای کسی به‌وجود می‌آید همه تلاش می‌کنند که آن مشکل برطرف شود.

این مشکلات ممکن است در مورد مسائل انضباطی، فنی و دیگر مسائل باشد. من هم با آنها صحبت کردم و دلایلم را توضیح دادم و همه چیز حل شد.» می‌گویند قرار است برهانی با جریمه 5 میلیون تومانی از طرف باشگاه استقلال مواجه شود ولی او این موضوع را رد می‌کند:«بعید می‌دانم جریمه شوم. ناراحتی مسئولان و کادر فنی طبیعی بود ولی وقتی دلایل غیبتم را توضیح دادم اوضاع بهتر شد.»او در پایان در مورد وضعیت فعلی استقلال می‌گوید: «آماده شروع لیگ قهرمانان هستیم ولی فعلا مشخص نیست حریفان استقلال از لحاظ کیفیت فنی در چه سطحی قرار دارند.»

کد خبر 161991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز