شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: علیرضا صالحی می گوید بر اساس حکم کمیته استیناف بازی کردن شیث رضایی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فقط در بازی‌های خارج از ایران جایز است.

شیث رضایی

رئیس کمیته‌ استیناف فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این موضوع که آیا شیث رضایی می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان برود، گفت: در حکم کمیته‌ استیناف این طور قید شده بود که شیث رضایی از بازی کردن در دیدارهایی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، محروم است. در این میان ابهامی برای باشگاه پرسپولیس به وجود آمده بود که آیا این بازیکن می‌تواند در بازی‌های خارج از خاک ایران برای این تیم بازی کند یا خیر؟

 وی ادامه داد: چهارشنبه هفته‌ گذشته ما جلسه‌ای با برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتیم و به آن‌ها گفتیم که حکم کمیته‌ استیناف هیچ ابهامی ندارد. با این حال خود پرسپولیسی‌ها استعلامی از AFC گرفته بودند که آیا می‌توانند رضایی را در بازی‌های خارج از ایران بازی دهند یا خیر و مثل این که کنفدراسیون فوتبال آسیا هم جوابیه‌ای در این باره برای پرسپولیس صادر کرده بود.

 صالحی با اشاره به این که کمیته‌ استیناف هیچ دخالتی در این موضوع نخواهد داشت گفت: اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد می‌تواند بر اساس پاسخی که از AFC دریافت کرده از شیث رضایی استفاده کند، اما ما در این بحث دخالتی نخواهیم کرد. در حکم ما آمده بود که بازیکن در بازی‌هایی که در ایران برگزار می‌شود، نمی‌تواند به میدان برود، اما در اینجا بحث بازی‌های بین‌المللی است که زیر نظر AFC و میان دو فدراسیون انجام می‌شود. تصمیم در این‌باره با مسئولان باشگاه پرسپولیس است.

کد خبر 162456
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز