همشهری‌آنلاین: محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران عصر امروز به رسانه‌ای ترین چهره ورزشی روز تبدیل شد. خبر استعفای وی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس منتشرشد و این خبر واکنش‌های متفاوت و ضد و نقیضی به همراه داشت.

به گزارش هشمهری‌آنلاین، استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس امروز به خبر اول ورزشی رسانه‌ها تبدیل شد. خبری که ابتدا با قاطعیت اعلام شد اما پس از مدتی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به گونه‌ای منتفی اعلام شد و در نهایت در گفتگو با رسانه ملی به صورت ابهام باقی ماند.

رویانیان در گفتگو با بخش خبری عصر دوشنبه شبکه سوم سیما گفت: این استعفا مربوط به یک ماه پیش است. ما به این نتیجه رسیده‌ایم که باشگاه‌ها مشکلات زیادی دارند و باید تکلیفشان مشخص شود.

وی افزود: در حال حاضر موانع زیادی برای خصوصی شدن باشگاه‌ها وجود دارد. ما در باشگاه پرسپولیس تمام تلاشمان را کردیم تا این باشگاه را خصوصی کنیم که نشد. برای تامین هزینه‌هایمان مشکل داریم که البته این مشکل تنها مربوط به باشگاه ما نیست و سایر باشگاه‌ها هم مشکل دارند.

رویانیان ادامه داد: با این حال من هنوز روی استعفایی که داده بودم هستم اما از آن زمان تاکنون به کارم ادامه می‌دهم و از این پس هم با قدرت به کارم در پرسپولیس ادامه خواهم داد. 

نحوه برخورد رسانه‌ها با خبر استعفای رویانیان و تکذیب آن 

رسانه

خبرابتدایی

خبر تکمیلی






فارس

  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کناره‌گیری‌اش از این سمت خبر داد و اعلام کرد که استعفایش را به وزیر ورزش ارائه داده است.

 

  • استفعا مربوط به قبل است اما همچنان بر آن اصرار دارم.
  • وزیر اصرار داشت که من به کار ادامه بدهم ولی آینده زیاد روشنی ندیدم و همچنان بر استعفایم اصرار دارم.
  • من گام‌های خوبی در راستای خصوصی شدن باشگاه‌ برداشتم ولی همکاری لازم انجام نمی‌شود، ظاهرا دوستان وقت ندارند. همکاری باید دو طرفه باشد.
  • به هر حال من استعفا داده‌ام ولی فعلا سرکارم هستم و با قدرت کار می‌کنم.





مهر

  • خبری از استعفا منتشر نکرد
  • استعفای من مربوط به چند ماه پیش بود، زمانی که با وزیر ورزش دیداری داشتم و از همان موقع این قضیه منتفی شد.
  • در حال حاضر مدیرعامل پرسپولیس هستم و با تمام توان برای ارتقای جایگاه این تیم پرهواداران تلاش می‌کنم.







ایسنا

 

  • ‌استعفای من مربوط به امروز و دیروز نیست من سه ماه پس از حضورم در باشگاه پرسپولیس و در ماه آذر بود که استعفای خودم را تقدیم وزیر ورزش کردم.
  • در آن زمان دلیلم برای استعفا این بود که فضای خیلی خوبی در فوتبال ندیدم اما در همان آن زمان از سوی وزیر با استعفای من مخالفت شد با این وجود به عشق هواداران پرسپولیس در باشگاه ماندم و کارها را پیگیری کردم.
  • وقتی روز 22 بهمن به راهپیمایی رفته بودم رفتاری از هواداران دیدم که خیلی روحیه‌ام را عوض کرد و حتی من را ترغیب کرد که در این پست بمانم.






ایرنا

  • به هیچ عنوان قصد ندارم در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنم و در باشگاه پرسپولیس نیز فقط به عشق هواداران این باشگاه حضور پیدا کرده ام.
  • به دنیای فوتبال تعلق ندارم و اطمینان داشته باشید تا زمانی که در پرسپولیس باشم به خاطر هواداران هر کاری خواهم کرد.
  • یک بار دیگر نیز استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کردم که با مخالف ایشان روبه رو شد.

 

البته موضوع رویانیان امروز از انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز شد که این موضوع از سوی رویانیان رد شد.

فارس در خبری اعلام کرد که گزینه باشگاه پرسپولیس برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شد و گزینه باشگاه پرسپولیس برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال احتمالا فردا ثبت نام می‌کند.

 با جمع‌بندی‌های انجام شده بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و پس از اینکه رویانیان به این نتیجه رسید که در انتخابات فدراسیون شرکت نکند مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند زادمهر سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یا نائب رئیسی در انتخابات  حضور یابد. وی فردا و در صورتی که اتفاق خاصی پیش نیاید، برای ثبت‌نام به فدراسیون فوتبال می‌رود.

زادمهر در این باره به فارس گفت: هنوز مشخص نیست در چه سمتی می‌خواهم ثبت نام کنم و فردا همه چیز رسما اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران نیز از نزدیک شدن عباس انصاریفرد به مدیرعاملی پرسپولیس خبر داد. خبری که پس از اظهارات رویانیان با رسانه ملی تا حدودی رد شد.

کد خبر 160383
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز