سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص ناراحتی فتح‌الله زاده از صحبت‌های وی: هر چه ما شوخی می‌گیریم، فتح‌الله‌زاده جدی می‌گیرد و هر چه ما جدی می‌گیریم، فتح‌الله‌زاده شوخی می‌گیرد. این یک فرمول است.

 به گزارش فارس، محمد رویانیان در حاشیه نخستین همایش مدیران باشگاه‌های خصوصی کشور در پاسخ به این سؤال که از شما خواسته بودند در انتخابات فدراسیون فوتبال در پست ریاست ثبت‌نام کنید اما به یکباره نظر مسئولان عوض شد و شما به همین دلیل در این پست ثبت‌نام نکردید گفت: یعنی از طرف چه کسی من قرار بود ثبت نام کنم؟ من گفته بودم اگر همه بتوانند ثبت‌نام کنند من هم حضور پیدا می‌کنم اما چون همه نیامدند و این فرصت نبود، ثبت نام نکردم.

 مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه برای فصل آینده با بازیکنان سرشناسی مذاکره کرده‌اند، اظهار داشت: صحبت کردن در این شرایط حرفه‌ای نیست. یکسری بازیکنان را دیده‌ایم و حق داریم که دلمان بخواهد برای فصل آینده بازیکن خوب داشته ‌باشیم اما هیچگونه صحبتی را تأیید نمی‌کنم.

 رویانیان درباره احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس به دلیل شکایت وینگادا گفت: امتیازی کسر نمی‌شود و امروز هم این مسئله را پیگیری کردیم.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه علی پروین درباره افرادی که از حضور حسین هدایتی در جشن این باشگاه انتقاد کرده‌اند گفته اگر هرکس ناراحت بود می‌توانست در جشن باشگاه پرسپولیس شرکت نکند، عنوان کرد: من با علی پروین همکار و رفیق هستم و هیچ اختلافی بین ما نیست، همه انتقاد کردند نه من.

 رویانیان در خصوص وضعیت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در شرایطی است که به آرامش نیاز دارد و به این آرامش رسیده است. لیگ قهرمانان آسیا برای ما خیلی مهم است و باید حداکثر استفاده را کرده و خود را برای فصل بعد آماده کنیم.

 رویانیان درباره اینکه در خصوص دوپینگ بازیکنان استقلال در دربی جام حذفی صحبت‌هایی مطرح کرده و باعث ناراحتی فتح‌الله‌زاده شده است، گفت: اینهایی که مطرح می‌شود کُری خواندن است، حالا ما در یک جو شوخی و یک فضای دوستانه یک چیزی گفتیم اما جواب فتح‌الله‌زاده و دوستان دیگر را نمی‌دهم. آنها یک کری خواندند، ما هم کری خواندیم اما من عقده تمام طرفداران پرسپولیس را مطرح کردم. آنها هنوز هم بابت دربی جام حذفی ناراحت هستند.

 وی در خصوص اینکه چرا قصد داشت استعفا دهد گفت: از وقتی که به پرسپولیس آمده‌ام شایعه درست کرده بودند که دولت من را آورده آن هم برای رسیدن به یکسری اهداف. وقتی هم بحث انتخابات فدراسیون فوتبال شد می‌گفتند قرار است دست‌نشانده دولت باشم و این حرف‌ها من را آزار می‌داد.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود مسئول فرهنگی باشگاه سابقاً مسئول راه کشور بوده گفت: ایشان استاد دانشگاه هستند و چهره فرهنگی‌شان بر مسئولیت‌های گذشته غلبه دارد.

 رویانیان در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌هایی برای پرسپولیس در فصل آینده دارد و گفته می‌شود قرار بازیکنان بزرگی جذب شود، گفت: کجا این شایعات مطرح شده است؟ شما دیده‌اید؟ همه را فقط شنیده‌اید، انشاءلله که تیم فوق کهکشانی می‌بندیم، اما تا کنون با هیچکس صحبت نکرده‌ایم و حرفه‌ای هم نیست. بازیکنانی که دوست داریم روی کاغذ نوشته‌ایم و این یعنی 50درصد خواستگاری، 50درصد هم بله گفتن آنها است. ما برای خواستگاری گزینش کرده‌ایم و بعد از هم باید از خانواده اجازه بگیریم.

 وی در خصوص اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال را چطور پیش بینی می‌کند، گفت: امیدوارم انتخابات خوبی باشد.

 رویانیان در پایان در این خصوص که فتح‌الله‌زاده به دلیل ناراحتی از صحبت‌های او در خصوص دوپینگ بازیکنان استقلال مصاحبه کرده اظهار داشت: هر چه ما شوخی می‌گیریم، فتح‌الله‌زاده جدی می‌گیرد و هر چه ما جدی می‌گیریم، فتح‌الله‌زاده شوخی می‌گیرد. این یک فرمول است.

کد خبر 162074
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز