همشهری آنلاین: حبیب‌الله اخلاقی با پیروزی مقابل نماینده ازبکستان در دیدار فینال وزن ۸۴ کیلوگرم مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا را بر گردن آویخت.

حبیبالله اخلاقی

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، در ادامه روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که از ظهر امروز (پنجشنبه) 27 بهمن به وقت محلی در شهر گومی کره جنوبی آغاز شده است، حبیب‌الله اخلاقی با پیروزی مقابل سالادزه از ازبکستان کشورمان را صاحب دومین مدال طلا کرد.

اخلاقی در 84 کیلو در دور نخست مقابل تائیچی اوکا از ژاپن در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم نیز نزار صلاح از سوریه را در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل نینگ دان از چین در دو تایم و با نتایج یک بر صفر و 2 بر صفر پیروز شد و فینالیست شد.

اخلاقی در دیدار فینال هم در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر و یک بر صفر از سد بشیکی سالادزه از ازبکستان گذشت و کشورمان را صاحب دومین مدال طلا کرد.

در این وزن 15 کشتی‌گیر حضور داشتند که مدال‌های برنز به نینگ دوآن از چین و ماکسات از قزاقستان رسید.

پیش از این هادی علیزاده پورنیا در 74 کیلو نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود و افشین بیابانگرد در 66 کیلو صاحب نشان نقره شده بود.

حمید زارع در 60 کیلو و محسن حاجی‌پور در 55 کیلو نیز با شکست مقابل حریفان حذف شدند و از کسب مدال بازماندند.

کد خبر 160666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز