همشهری آنلاین: روز دوم مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره روز یکشنبه (9 بهمن) با برگزاری مسابقات اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم پیگیری شد.

کشتی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ در وزن 60 کیلوگرم عبدالمحمد پاپی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کشتی‌گیر قزاقستانی را شکست داد اما در دور سوم مغلوب حریف آذربایجانی شد و به دلیل شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، پاپی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمد نوربخش، دیگر کشتی‌گیر این وزن نیز در دور نخست به کشتی‌گیر روس باخت و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دورهای بعد نوربخش نیز حذف شد.

در وزن 74 کیلوگرم کمال محمدعلیزاده در دور نخست کشتی‌گیری از ازبکستان را مغلوب کرد اما در دور دوم به کشتی‌گیر آذربایجانی باخت و این کشتی‌گیر آذربایجانی نیز در دور بعد شکست خورد تا محمدعلیزاده نیز از دور مسابقات حذف شود.

در وزن 96 کیلوگرم نیز محمدرضا اکبری با شکست از کشتی‌گیر آذربایجانی در دور نخست و شکست این کشتی‌گیر به کشتی‌گیر گرجستانی حذف شد.

بدین ترتیب تیم منتخب کشتی‌ فرنگی ایران در این رقابت‌ها با کسب یک مدال نقره علی محمدی در وزن 66 کیلوگرم و یک مدال برنز امیر قاسم منجزی در وزن 120 کیلوگرم به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

 

کد خبر 158802
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز