یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: از هشتاد سال تلاش موسسه اطلاعات ، در فرهنگسرای هنر تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش همشهری آنلاین در این برنامه که درساعت 16 روز ششم اسفند برگزار خواهد شد از نزدیک به یک قرن تلاش موسسه اطلاعات و نیز تمامی زیر مجموعه آن ( انتشارات ، جراید، روزنامه و...) تقدیر خواهد شد.

این برنامه به  همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موزه ملی قرآن کریم، برگزار می شود  وهدف آن تجلیل از خدمات موسسات و ناشران شاخص شهر تهران است.

توجه بنیادین به ضرورت توسعه سخت افزاری فرهنگی، کوشش بی وقفه در راستای گسترش فرهنگ ایرانی، اسلامی و انقلابی، تلاش بی‌نظیر جهت تامین زیر‌ساخت‌های مناسب برای تولید و عرضه محصولات فرهنگی و توجه به نقش آن در اقتصاد فرهنگ، حضوری مستمر و پایدار در عرصه نشر و ارتقای فرهنگ در میان شهروندان، تربیت نویسندگان، روزنامه‌نگاران، کارشناسان، تکنسین‌ها و مهندسان نشر و زمینه‌سازی مناسب برای اشتغال‌زایی فرهنگی در شهر تهران و سایر شهرها، از معیار‌ها و ملاک‌های انتخاب موسسه اطلاعات بوده‌اند.

پیش از این، در ماه آذر و به مناسبت جشن کتاب تهران از پنج ناشر دیگر تقدیر شده‌بود. این ناشران عبارت بودند از انتشارات قدیانی، بنیاد نهج‌البلاغه، ‌انتشارات حکمت،‌انتشارات سروش و دفتر نشر فرهنگ اسلامی.

برنامه تجلیل از موسسه اطلاعات با حضور نویسندگان، روزنامه‌نگاران، مدیران انتشارات و روزنامه‌ها و پیشکسوتان عرصه فرهنگ درفرهنگسرای هنر واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سید‌خندان، خیابان جلفا (ارسباران) برگزار خواهد شد و حضور در آن  برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 16007

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز