همشهری‌آنلاین: دهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان با معرفی برگزیدگان این دوره به کار خود خاتمه داد.

kanoun

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان عصر  دوشنبه ۱۷ بهمن با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، داوران و دست‌اندرکاران جشنواره و جمعی از فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان به معرفی برگزیدگان نهایی خود پرداخت.

براساس این گزارش در بخش کودک هیئت داوران شامل یونس شکرخواه، احمد توکلی و مناف یحیی پور لوح زرین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و سه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه آثار صفحه خبر از نشریه پوپک به جواد مهجور اهدا کرد.

در بخش نوجوان، لوح زرین جشنواره، دیپلم افتخار و سه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای مجموعه آثار صفحه خبر از نشریه دوچرخه به فریبا خانی تقدیم شد.

در بخش سرمقاله و یادداشت، هیئت داوران شامل علی اکبر کسائیان، محمدعلی شامانی و سیدعلی کاشفی خوانساری دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای آثار «آخرین سلام» چاپ شده در نشریه رشد دانش آموز، شماره اردیبهشت ۸۸ و «جاپاهای برفی» چاپ شده در نشریه سروش کودکان شماره ۱۱۹ به طور مشترک به بهروز رضایی و هدیه شریفی اهدا کرد.

در بخش سرمقاله نوجوان هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای اثر «بیایید قد بکشیم» نشریه رشد نوجوان شماره ۲ آبان ۸۹ به حبیب یوسف زاده اهدا کرد.

در بخش یادداشت، هیئت داوران لوح زرین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و سه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه یادداشت‌های چاپ شده در نشریه دوچرخه به حدیث لزرغلامی اهدا کرد.

در این بخش همچنین لوح تقدیر و یک کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای اثر «پسرم عاشق شده» از نشریه آینده سازان شماره ۱۹۶ به محراب محمدزاده اهدا شد.

اسامی داوران این بخش‌ها شامل یونس شکرخواه، احمد توکلی و مناف یحیی پور بود.

هیئت داوران بخش گفتگو، دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای اثر «سلام خرگوشی یعنی من حساسیت دارم» از نشریه رشد دانش‌آموز شماره ۸ اردیبهشت ۸۸ به اعظم اسلامی اهدا کرد.

در بخش نوجوان هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای اثر «باغ بهشتی در حاشیه کویر» از نشریه رشد نوجوان شماره ۴ دی ۸۸ به فاطمه مشهدی رستم اهدا کرد.

داوران این بخش شامل مهدخت بروجردی علوی، امیدعلی مسعودی و محمدحسین دیزجی بودند.

در بخش گزارش هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای اثر شاهکارهای ادبی در راه است از نشریه آینده سازان شماره ۱۹۵ به سمیه اسدی اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران لوح تقدیر و یک کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را به اثر «کیهان بچه‌ها در عروسی» از نشریه کیهان بچه‌ها شماره ۲۶۴۷ به محمد عزیزی اهدا کرد و لوح تقدیر و یک کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای اثر «سفر به پایتخت گویش کهن ایرانی» از نشریه دوچرخه شماره ۲۱۶ به مطهره کشاورز اهدا کرد.

داوران این بخش شامل فریدون صدیقی، علی اکبر قاضی زاده و ابراهیم زاهدی مطلق بودند.

در بخش داستان نوجوان، هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برای اثر «چاقوی ترسو» از نشریه سلام بچه‌ها شماره ۲۴۱ به زهره نجف زاده اهدا کرد.

داوران این بخش محسن هجری، مهدی کاموس و حبیب یوسف زاده بودند.

در قسمت داستان کودک و خردسال، بخش کودک هیئت داوران لوح زرین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و سه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه طنز «جزیره بی‌تربیت‌ها» در نشریه رشد دانش‌آموز به شهرام شفیعی اهدا کرد.

در بخش خردسال هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه داستان‌های چاپ شده در نشریات ماهک و رشد کودک به ناصر کشاورز اهدا کرد.

داوران این بخش محمدرضا شمس، لاله جعفری و فریبا کلهر بودند.

در بخش شعر نوجوان، هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای اثر «بی‌تفاوتی» از نشریه دوچرخه شماره ۵۶۳ به سیدعباس تربن اهدا کرد.

داوران این بخش آتوسا صالحی، بابک نیک طلب و هادی خورشاهیان بودند.

در بخش شعر کودک و خردسال بخش کودک هیئت دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه اشعار چاپ شده در نشریات کیهان بچه‌ها و سروش کودکان به مریم اسلامی اهدا کرد.

در این قسمت و در بخش خردسال هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای شعر خواب از نشریه ماهک آبان ۸۹ و بادبادک از نشریه سنجاقک شماره ۵۲ به الهام حسینی زاده اهدا کرد.

داوران این بخش افسانه شعبان نژاد، اسدالله شعبانی و محمدحسن حسینی بودند.

در قسمت طنز مطبوعاتی بخش کمیک استریپ، هیئت داوران، لوح زرین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و سه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه آثار «در همشهری بچه‌ها» به مهران ایرانلو اهدا کرد.

در همین قسمت در بخش کاریکاتور هیئت داوران لوح زرین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و سه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه کاریکاتورهای چاپ شده در نشریه سه چرخه (ضمیمه دوچرخه) به لاله ضیائی اهدا کرد.

داوران این بخش سعید رزاقی، ابوالفضل محترمی و پرویز اقبالی بودند.

در قسمت عکس و در بخش کودک، هیئت داوران لوح زرین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و سه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه عکس‌های چاپ شده در نشریه پوپک به علیمحمد محمدی اهدا کرد.

در همین قسمت در بخش نوجوان هیئت داوران لوح زرین جشنواره به همراه دیپلم افتخار و سه کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه عکس‌های چاپ شده در نشریه شاهد نوجوان به اعظم لاریجانی اهدا کرد.

داوران این بخش محمود عبدالحسینی، حسین کنعانی و بابک برزویه بودند.

در قسمت گرافیک مطبوعاتی، بخش کودک زیربخش طراحی جلد هیئت داوران ضمن تشکر از آناهیتا هاشمی مقدم برای تصویرگری «کاسه شیر برای پیشی» چاپ شده در کوشش خردسال شماره ۹، دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای تصویرسازی رو و پشت جلد کوشش خردسال شماره ۹ مشترکاً به مهشید مهاجر و مریم رحمتی اوینی اهدا کرد.

در همین بخش زیر بخش طراحی گرافیک هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای صفحه آرایی رشد نوآموز به داود صفری اهدا کرد.

در همین بخش زیربخش تصویرگری هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه آثار به سحر حق‌گو اهدا کرد.

در همین قسمت بخش نوجوان زیر بخش طراحی جلد هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را مشترکاً به علیرضا پورحنیفه و محسن میرزایی اهدا کرد. در همین بخش در زیربخش طراحی گرافیک هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای صفحه‌آرایی رشد نوجوان به شاپور حاتمی اهدا کرد.

در همین بخش، زیربخش تصویرگری هیئت داوران دیپلم افتخار و دو کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی را برای مجموعه آثار در نشریه رشد نوجوان شماره ۷ فروردین ۸۹ و نشریه شاهد نوجوان شماره ۶۹ به میثم موسوی اهدا کرد.

داوران این بخش شامل مهنوش مشیری، مجید قادری و کوروش پارسانژاد بودند.

کد خبر 159665
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز