همشهری‌آنلاین: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: بنده با این جمله که گفته می‌شود "جریان اصلاحات مرده است" کاملا مخالفم.

محمد نبی حبیبی

به گزارش همشهری آنلاین، محمدنبی حبیبی در جلسه شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان سیستان و بلوچستان که با حضور نمایندگان اضلاع دیگر برگزار شد، افزود: یک عده‌ای به دنبال اسلام منهای روحانیت هستند و ما اصولگرایان منهای روحانیت را اصولگرایی منهای اصولگرایی می‌دانیم.

وی تاکید کرد: ظرفیت، توان و مجاهدت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت برای وحدت و ایجاد یک چتر فراگیر برای نیروهای انقلاب، بی‌نظیر است.

نماینده جبهه پیروان خط امام و رهبری در کمیته استان‌های جبهه متحد اصولگرایان گفت: جبهه متحد اصولگرایان یک منشور و مانیفست اصولگرایی را طراحی کردند که فقط مربوط به انتخابات نیست و هر مساله انقلابی در چارچوب همین منشور تحلیل می‌شود.

وی با اشاره به آن‌چه آرایش انتخاباتی جریان فتنه در انتخابات آتی خوانده می‌شود، گفت: بنده با این جمله که گفته می‌شود "جریان اصلاحات مرده است" کاملا مخالفم و معتقدم فقط نمود خبابانی این جریان از بین رفته است و اکنون در حلقه‌های گروهی خود مشغول طراحی توطئه علیه نظام هستند، اصلاح‌طلبان در این چند ماهه روی 300 نفر کار کرده‌اند.

وی افزود: چیزی که انقلاب را تهدید می‌کند تجدیدنظرطلبی است. نیکسون رییس‌جمهور سابق آمریکا می‌گوید برای مقابله با انقلاب باید از تجدیدنظرطلبان حمایت کرد چون آن‌ها در ظاهر اصول انقلاب را پذیرفته‌اند، ولی با تبصره‌هایی که بر مبانی انقلاب وارد می‌کنند ماهیت انقلاب را از بین می‌برند.

بر اساس گزارش ایسنا، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: نظرات اصلاح‌طلبان نهایتا به برخورد با نظام منجر می‌شود و همین اصلاح‌طلبان هستند که حاضر نیستند فتنه را محکوم کنند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تایید صلاحیت کاندیداهای جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی مگر به خواب ببیند که در شورای نگهبان نفوذ کنند، ‌نظام ثابت کرده است که یک نهاد نظارتی هوشیار دارد.

کد خبر 155080
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز