تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتخاب جانشین حمید استیلی همچنان ادامه دارد، این در حالی است که مصطفی دنیزلی مربی نامدار ترکیه‌ای جدی‌ترین گزینه آنهاست.

دنیزلی

پرسپولیسی‌ها مذاکراتی هم با مربیانی مثل لوکا بوناچیچ و جمال حاجی انجام دادند و این دو مربی حتی برای مذاکره به تهران آمدند ولی مسئولان پرسپولیس در حال حاضر بیشتر روی دنیزلی تمرکز کرده‌اند.این مربی ترکیه‌ای اما هنوز برای آمدن به پرسپولیس چراغ سبز نشان نداده و گویا برای ترک ترکیه با مشکلاتی مواجه است.

دنیزلی روز گذشته مصاحبه‌ای با خبرنگار ایرنا در کشور ترکیه انجام داد و در مورد مذاکره با پرسپولیس گفت:« پیش از این 2بار با مسئولان پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرده‌ام و این امکان وجود دارد در روزهای آینده بار دیگر با آنها ملاقات کنم. در 2دیداری که ماه گذشته داشتیم، صحبت‌های کلی مطرح شد و به جزئیات نپرداختیم ولی شاید در مذاکرات بعدی مسائل دیگر را بررسی کنیم.»
او که در سال‌های گذشته با بیماری برادرش درگیر بود حالا با مشکل دیگری مواجه شده و می‌گوید:«پدر همسرم بیمار است و فعلا نمی‌توانم از ترکیه خارج شوم.

من در دیدارهای ماه گذشته این موضوع را با مسئولان باشگاه پرسپولیس در میان گذاشتم.»دنیزلی در پاسخ به این سؤال که آیا مسائل مالی در دیدارش با مسئولان پرسپولیس مطرح‌شده؟ می‌گوید: «خیر، مطرح نشده و مهم‌ترین موضوع مسائل خانوادگی بود که فعلا حضورم در ایران را ناممکن کرده است.»

او در پاسخ به این سؤال که اگر با مسئولان پرسپولیس به توافق برسید، بحث قراردادتان با یکی از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه به کجا خواهد رسید؟ می‌گوید: «این مسئله موضوع مهمی نیست و امکان فسخ قرارداد وجود دارد، ولی برای من سلامت پدر همسرم مهم است.»می گویند یکی از شرط‌های مهم دنیزلی نبودن علی پروین در پرسپولیس است ولی خودش می‌گوید:«این موضوع صحت ندارد، من پروین را دوست دارم و زمانی که در ایران بودم ارتباط بسیار خوبی با او داشتم.»

رسانه‌ها در 2روز گذشته خبر دادند که دنیزلی فردا به تهران می‌آید ولی مدیر برنامه‌های او به همشهری می‌گوید:«این خبر صحت ندارد و دنیزلی زمانی به تهران می‌آید که از همه لحاظ با پرسپولیس به توافق رسیده و قرارداد تنظیم‌شده باشد. دلیلی ندارد دنیزلی برای مذاکره به تهران بیاید و اگر قرار است توافقی صورت بگیرد، این کار در ترکیه انجام خواهد شد.»دنیزلی در مورد حضور در ایران به‌صورت مبهم حرف زده ولی مدیربرنامه‌های او می‌گوید:«به‌نظر من شانس حضور دنیزلی در ایران بیشتر است چون مذاکرات فعلی با گذشته فرق دارد.یکی دو ماه پیش پرسپولیس سرمربی داشت و دنیزلی معتقد بود که مذاکره‌کردن بی‌معنی است ولی حالا او آماده مذاکره است.»

بوناچیچ رفت

بوناچیچ دیگر گزینه پرسپولیس ایران را ترک کرد.او قبل از ترک ایران گفت: «2روز با این باشگاه مذاکره کردم و از رویانیان تشکر می‌کنم که مرا به‌عنوان یکی از گزینه‌های مربیگیری پرسپولیس انتخاب کرد. شرایط و درخواست‌هایم را گفتم و باشگاه نیز خواسته‌هایش را مطرح کرد.»او درباره اینکه گفته می‌شود حضورش در پرسپولیس منتفی‌شده می‌گوید: «چنین چیزی را به من نگفته‌اند و قرار است خبر بدهند. تا آنجایی که می‌دانم پرسپولیس علاوه بر من 2گزینه دیگر یعنی جمال‌ حاجی و دنیزلی را مدنظر دارد، با این حال به من نگفته‌اند که حضورم منتفی شده است. طبق صحبت‌های صورت گرفته قرار شد اگر کار به مرحله عقد قرارداد رسید برگه قرارداد را برای من فکس کنند.»

رویانیان اما در مورد روند مذاکره با بوناچیچ می‌گوید:« لوکا میهمان ما بود و نباید این طور با او برخورد می‌شد، ضمن اینکه ما با بوناچیچ قراردادی نبستیم.کادر فعلی تا پایان نیم فصل اول به کارشان ادامه می‌دهند و هر زمان که سرمربی‌ را انتخاب کردیم، او را معرفی می‌کنیم.»هر چند رویانیان دوست ندارد اطلاعات شفافی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که او به‌شدت در تلاش است تا دنیزلی را به ایران بیاورد و البته اگر در این راه ناکام ماند، نیم‌نگاهی هم به جمال حاجی مربی بوسنیایی خواهد داشت. البته او کارنامه قابل دفاعی ندارد.

 

کد خبر 153751
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز