همشهری‌آنلاین: مصطفی دنیزلی به مسئولان باشگاه پرسپولیس جواب منفی داد تا جمال حاجی مهمترین گزینه برای هدایت سرخپوشان تهرانی باشد.

به گزارش همشهری آنلاین، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای هدایت سکان سرمربیگری تیم خود چند روزی است که با گزینه‌های خارجی وارد مذاکره شده‌اند.

پس از منتفی شدن حضور لوکابوناچیچ در پرسپولیس مصطفی دنیزلی نیز ساعاتی قبل به مسئولان قرمزپوشان جواب منفی داد و از حضور در ایران عذرخواهی کرد.

بر همین اساس مسئولان باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که با جمال حاجی صحبت‌های نهایی را انجام دهند و او را به ایران دعوت کنند. البته اظهارات جدید رویانیان حذف شدن دنیزلی از گزینه‌ها را تایید نمی‌کند.
 
مهر نیز اظهارات محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولس را منتشر کرده که این بار اعلام کرده است سرمربی تا 72 ساعت دیگر اعلام می شود. این در حالی است که قرار بود امروز گزینه نهایی هدایت سرخپوشان تهرانی معرفی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر با سه گزینه به طور همزمان در حال مذاکره هستیم.

وی از اعلام نام این مربیان خودداری کرد و در عین حال افزود: این مربیان از بوسنی و هرزگوین، ترکیه و کرواسی هستند که یکی از آنها لوکابوناچیچ است.

رویانیان با انتقاد از برخی اظهارنظرهایی که در خصوص حضور لوکابوناچیج در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شده است، گفت: هنوز با بوناچیچ به توافق نهایی نرسیده‌ایم و منصفانه نبود که در مورد این مربی چنین اظهارنظرهایی شود. لوکا میهمان ما بود و نباید با برخی از اظهارنظرهای غیرمنصفانه به او می‌تاختند.

وی با قطعیت از انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسولیس ظرف 72 ساعت آینده خبر داد و ادامه داد: نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که علاوه بر مسابقات داخلی، در بازیهای مهم آسیایی هم باید به میدان برویم به همین خاطر با سبک و سنگین کردن مربیان بهترین گزینه  را انتخاب خواهیم کرد.

زومدیک مربی آلمانی نیز به مهر اعلام کرد: امروز پرسپولیس بهترین چیزها را دارد اما از آنها استفاده نمی‌کند. اسم‌هایی که امروز به عنوان گزینه‌های هدایت پرسپولیس مطرح می‌‎شوند، تجربه‌ای اندازه من ندارند.

کد خبر 153644
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز