همشهری‌آنلاین: دنیزلی گزینه مربیگری پرسپولیس تا انتهای هفته آینده از قرمزپوشان فرصت خواست تا پاسخ نهایی خود را بدهد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از سفری 2 روزه به ترکیه به تهران بازگشت. در سفر رویانیان به ترکیه، جلسات متعدی بین وی و دنیزلی برگزار شد اما مربی ترک برای اعلام پاسخ نهایی اش از پرسپولیسی‌ها یک هفته فرصت خواست.

البته مدیرعامل پرسپولیس در جمع بازیکنان اعلام کرده که شرایط را برای حضور دنیزلی در پرسپولیس فراهم کرده و منتظر پاسخ نهایی این مربی ترک است.

بعد از استعفای حمید استیلی از سرمربیگری پرسپولیس، مسئولان باشگاه به دنبال گزینه‌هایی رفته‌اند که دنیزلی از جدی‌ترین گزینه‌هاست.

مهر نیز در گزارشی دیگر به دو گزینه جدید سرخ‌ها اشاره کرده است.

در شرایطی که آخرین وعده رویانیان مبنی بر معرفی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باید محقق و نام گزینه موردنظر اعلام می‌شد سایت باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم نظرشان را در مورد انتخاب سرمربی آینده سرخپوشان خواسته است!

در این نظرسنجی هفت گزینه پیش روی هواداران پرسپولیس قرارداده شده و از آنها خواسته شده است تا نظرشان را در مورد بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس اعلام کنند. این هفته گزینه به شرح زیر است:

1- اسون گوران اریکسون (بلند مدت)، 2- لوکا بوناچیچ (نیم فصل)، 3- جمال حاجی (نیم فصل)، 4- مصطفی دنیزلی (بلند مدت)، 5- روبرتو دونادونی (بلند مدت)، 6- خوان رامون لوپز کارو (بلند مدت) و 7- مربی داخلی

پیش از این مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره و گفتگو با چهار گزینه نخست را تایید کرده بودند اما امروز دو نام جدید به گزینه‌های آنها اضافه شده که یکی روبرتو دونادونی ایتالیایی و دیگری خوان رامون لوپز کاروی اسپانیایی است.

کد خبر 153921
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز