پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۴
۰ نفر

همشهری‌انلاین: سرمربی تیم راه آهن با انتقاد از مسوولان پیشین باشگاه پرسپولیس نمایش این تیم را در نیمه دوم ضعیف‌ترین بازی پرسپولیس در سال‌های اخیر دانست.

daee

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی در پایان دیدار مقابل پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: تیم ما پس از یک نیمه پایاپای در نیمه دوم بازی را کاملا در دست گرفت و ورق برگشت. تیم پرسپولیس در نیمه اول توانست از چند فرصت معدود خود به گل برسد. اما در نیمه دوم تیمی که بازی را در دست گرفت،‌ تیمی که موقعیت گل ایجاد کرد و تیمی که بازی را در دست داشت تیم راه آهن بود. پرسپولیس در نیمه دوم چه کاری کرد. در نیمه پرسپولیس انقدر ضعیف بود که من تاکنون پرسپولیس را انقدر ضعیف ندیده بودم.

دایی درباره توجیه مسوولان برای نتایج ضعیف پرسپولیس گفت: خستگی و مصدومیت، محرومیت بهانه است اگر پرسپولیس‌ها خسته بودند پس استقلالی‌ها چه بگویند؟ 48 ساعت بعد بازی کردند؛ به نظر من تیمی که اولادی و آقازمانی را روی نیمکت می‌نشاند، مشکلی از لحاظ مهره ندارد، پس تیم ما چه بگوید.

دایی در ادامه با انتقاد از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من از آقای رویانیان هم دلخوری دارم. کسی که با این قاطعیت تصمیمی گرفت و اظهار نظر می کرد، نمی دانم چرا اجازه می دهد برخی افراد دور و بر او حضور داشتند. واقعا نمی دانم چه بگویم. زمانی که من در پرسپولیس بودم این افراد را دور کردم و به محض این که این اتفاق افتاد، تیمم نتیجه گرفت. این آدم ها خیلی کوچک هستند. من زمانی که در پرسپولیس بودم با من مشکل داشتند و البته مشکلشان مربوط به گذشته بود که من در سایپا بودم. یکی از بزرگترین مشکلات پرسپولیس در سال قبل همین افراد بودند.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا د رمورد پرسپولیس در لفافه صحبت می کنید گفت:‌ معلوم است که در لفافه صحبت می‌کنم. من در حال حاضر سرمربی تیم راه آهن هستم و امروز هم برای کار حرفه‌ای که انجام می‌دهم مقابل پرسپولیس قرار گرفتم و تمام تلاشمم را هم انجام دادم که تیمم برنده باشد.

سرمربی تیم راه آهن در ادامه این نشست با انتقاد شدید از لیدرهای باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان امروز جلسه‌ای ساعت 12 ظهر تشکیل دادند تا من را خراب کنند. اما دایی با این حرف‌ها خراب نمی‌شود شعور مردم بسیار بالاتر از این است که به آن‌ها بن بدهید و بگویی به فلانی فحش بدهید. من با مردم رو راست بودم فصل گذشته مگر من برای پرسپولیس چه کار کردم. قهرمانی جام جهانی برایش آوردم نه فقط با آن‌ها روراست بودم به همین دلیل مردم مرا در ورزشگاه صدا می زنند مردم ما فهم و شعور بالایی دارند و من واقعا متاسفم برای این دوستان که در فلکه دوم شهران در رستوران دور هم جمع شدند و برای من نقشه و برنامه کشیدند و به هم اس.ام.اس دادند.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا درباره این موضوع واضح صحبت نمی کنید گفت:‌ دیگر واضح‌تر چه بگویم؟ می‌خواهید اسم تالار را بگویم؟ آن‌ها در تالار تخت جمشید دور هم جمع شدند. از این واضح‌تر واقعا زشت است، خجالت دارد. گذشت زمانی که بتوانند مردم را علیه کسی بشورانند. مطمئنا باشید کسی نمی تواند مردم را مقابل من قرار بدهد.

دایی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرسپولیس در صورتی که خود او هدایتش را برعهده داشت گفت: در آن 12 ساعت کذایی که به من مهلت دا ده بودند، من نام بازیکنانم مورد نظر را اعلام کرده بودم و تصمیم‌هایم را گرفته بودم. پرسپولیس با اضافه کردن چهار یا پنج نفر می‌توانست در این فصل به قهرمانی جام باشگاه های آسیا هم دست پیدا کند. کمیته فنی پرسپولیس در آن زمان افرادی در آن حضور داشتند که با من مشکل داشتند. جالب است که این آقایان هنوز هم آنجا حضور دارند و من نمی دانم و با چه رویی حرف می‌زدند. حاصل کار آن، این پرسپولیسی شد که الان می‌بینید. دیگر نمی دانم چرا باز هم آقایان می‌نشینند و تز می دهند. تز آن‌ها که این گونه جواب داد، اما هنوز مصاحبه می کنند. من مصاحبه‌های آنها را میخوانم حالم خراب می‌شود. پرسپولیس با این افراد هزار سال دیگر هم درست نمی‌شود.

دایی در پاسخ به این سوال که موافقید که هیچ راهی برای درست شدن پرسپولیس وجود ندارد گفت: نه چه کسی این حرف را می‌زند، اتفاقا درست می‌شود راهش هم خیلی آسان است. بهتر است بروید این سوال را از مسوولانی بپرسید که در آن زمان تیم را در اختیار داشتند.

وی درباره عملکرد فنی تیمش و اضافه شدن یک مساوی دیگر به کارنامه راه آهن در این فصل گفت:‌در این بازی هم مثل خیلی از بازی‌های دیگر لیگ به حقمان نرسیدیم که داوری هم در این مسئله بی تاثیر نبود در نیمه دوم پنالتی مسلم روی بازیکن تیم ما گرفته نشد و بازیکن پرسپولیس از زمین اخراج نشد به جایش بازیکن ما کارت زرد دریافت کرد در صحنه دیگر هم امکان داشت به نفع ما پنالتی اعلام شود چرا که حقیقی روی عباسفرد ما خطا کرد. من کاری به هفته‌های گذشته ندارم اما در بازی فولاد یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در بازی با سایپا هم همین اتفاق رخ داد اگر همین امتیازهای بازی‌های اخیر به تیم ما اضافه می‌شد تیم ما الان با بیش از 20 امتیاز جزو هفت و هشت تیم اول لیگ بود.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا رفتار مسوولان باشگاه پرسپولیس را خیانت به این باشگاه می‌دانید گفت: ‌من اصلا به این سوال جواب نمی‌دهم چرا که سرمربی راه آهن هستم و مسائل این تیم به من مربوط نیست. من فقط پرسپولیس را عاشقانه دوست دارم و متاسفم در یک سال و نیمی که در پرسپولیس بودم نتوانستیم نتیجه ای راکه این مردم لایقش هستند برایشان به دست آورم. دوست دارم تیم پرسپولیس موفق باشد و میلیون‌ها هوادار آن خوشحال شوند.

سرمربی راه آهن در مورد جو ورزشگاه گفت: ‌به نظر من پرسپولیسی‌ها امروز تیشمان را خوب تشویق کردند. مگر سال قبل وضعیت این نبود،‌ مگر علیه من بیانیه ندادند مگر علیه من شعار ندادند به نظر من آقایان دنبال بهانه هستند می‌آیند و در برنامه 90 مسالئی را مطرح می کنند اصلا من یک سوال دارم نمی دانم چرا کسی به آن جواب نمی‌دهد در بازی پرسپولیس و سپاهان مگر هاشم بیگ زاده بهترین بازی‌اش را انجام نداد پس آقایان دیگر از چه چیزی صحبت می‌کنند.

دایی در پایان سخنانش گفت:‌من قبلا هم گفته بودم که دوست داشتم کارم را در پرسپولیس تمام کنم فکر می‌کنم در یک سال و نیم در آنجا بودم امسال می‌شد با این تیم کارهایی را کرد شما بازی‌های فصل گذشته ما را می‌بنید ما در اکثر بازی‌های خود به غیر از بازی که به ملوان باختیم نتیجه گرفتیم و این نشان می‌دهد تیم وضعیت خوبی داشت.

کد خبر 153901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز