علی دایی مدت‌ها بود انتظار رویارویی با پرسپولیس را می‌کشید ولی شکست در شهرآورد باعث شد تا حمید استیلی یک هفته زودتر استعفا کند و حالا این مسابقه، دیگر برای سرمربی راه‌آهن رنگ و بوی انتقام ندارد.

فوتبال

دایی از همان ابتدای فصل به رویارویی با استیلی و حبیب کاشانی فکر می‌کرد ولی حالا در شرایطی به مصاف تیم سابقش می‌رود که خبری از این دو نفر نیست. با وجود این دایی به هیچ عنوان دوست ندارد مقابل تیم سابقش شکست بخورد، این در حالی است که راه‌آهن در لیگ امسال نتایج ضعیفی گرفته و شکست مقابل پرسپولیس شاید جایگاه دایی را روی نیمکت راه‌آهن متزلزل کند. تیم دایی فقط 2 امتیاز از تیم قعرنشین لیگ یعنی مس سرچشمه بیشتر دارد و این نتایج به هیچ عنوان راضی‌کننده نیست. از طرفی پرسپولیس هم به اندازه کافی امتیاز از دست داده و سرخ‌پوشان برای خروج از این شرایط درصدد شکست تیم دایی هستند. پرسپولیس که در رده نهم قرار دارد با کسب 3 امتیاز در این بازی حتی می‌تواند تا رده ششم صعود کند.

علاقه به پرسپولیس

دایی روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی درخصوص رویارویی با پرسپولیس گفت: «فکر نمی‌کردم روزی به‌عنوان یک رقیب جلوی پرسپولیس قرار بگیرم و متأسفانه از شانس بد من بود که چنین اتفاقی افتاد. هنوز عاشقانه پرسپولیس را دوست دارم ولی در حال حاضر سرمربی راه‌آهن هستم و باید با تمام توان مقابل پرسپولیس قرار بگیریم. » دایی در ادامه حرف‌هایش به موضوع جدایی‌اش از پرسپولیس اشاره کرد و افزود: «از اول زحمت کشیدم تا در این فصل پرسپولیس را جمع کنم و نتیجه بگیرم و می‌توانستم با تقویت تیم و برطرف کردن نقاط ضعف به خواسته‌هایم برسم. تازه با مردم انس گرفته بودم و از این ناراحتم. امروز هم آقایان رفته‌اند و هیچ کدام دیگر پاسخگو نیستند. همان موقع گفتم با بازیکنانی صحبت کرده‌اند، کاری که پایه‌اش صحیح نباشد، نتیجه‌اش این می‌شود. بعضی از ما خودمان را به بنده خدا می‌چسبانیم درحالی‌که اگر به خدا بچسبانیم، او به ما چیزهایی می‌دهد که به فکرمان هم نمی‌رسد. »

او خاطرنشان کرد: «آقایان هر کاری توانستند کردند تا من ضربه بخورم و با سرافکندگی از این تیم بروم اما بالایی نگذاشت این اتفاق بیفتد. » دایی در مورد این موضوع که تقابل او با پرسپولیس زمانی اتفاق می‌افتد که استیلی در این تیم نیست، گفت: «در مورد استیلی باید بگویم او همبازی من بوده و خاطرات خوب و بد زیادی با حمید دارم و همیشه دوستش داشتم اما راهی که انتخاب کرد، درست نبود. شاید خودش بگوید درست بوده . حمید برایم عزیز است و خانواده او مانند خانواده خودم می‌ماند. »
در بازی امروز اما محسن عاشوری روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

او می‌گوید: «بازی از این جهت مهم است که باید نتیجه لازم را کسب کنیم و با توجه به بازی بعدی با فولاد که آن هم در تهران است، می‌توانیم به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهیم.» او در پاسخ به این سؤال که چه کسی در نیمکت این تیم نفر اول است، می‌گوید: «باشگاه اسم من را اعلام کرده اما سومدیک هم یک مربی بزرگ و شناسنامه‌دار است و سوابق زیادی دارد. خودم را لایق این نمی‌دانم که در حضور او سرمربی باشم.

با این حال مسئولیتی است که باشگاه به من داده و من هم به آن احترام می‌گذارم. » عاشوری در مورد رفتن استیلی تاکید می‌کند: «همیشه گفته‌ام خدا هیچ کس را در موقعیت استیلی قرار ندهد. او باید در خلوت خود فکر کند که اشتباهش کجا بوده است. » او در مورد رویارویی با دایی می‌گوید: «به انتقام فکر نمی‌کنیم. دایی در یک مقطع مربی پرسپولیس بوده و زحمات زیادی کشیده و با این تیم 2 جام هم آورده است. »

وضعیت مبهم دنیزلی

در همین حال مسئولان پرسپولیس همچنان در حال مذاکره با مصطفی دنیزلی هستند و روز گذشته اخبار ضد‌ونقیضی درخصوص این موضوع مطرح شد.برخی از سایت‌های خبری نوشتند که دنیزلی ظرف روزهای آینده با پرسپولیس به توافق قطعی خواهد رسید و بعضی‌ها نیز از پاسخ منفی این مربی ترکیه‌ای به این باشگاه خبر دادند. با این حال، گزینه‌های دیگری مثل جمال حاجی و لوکا بوناچیچ هم در بین گزینه‌های پرسپولیس هستند. رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به شایعات اخیر،‌دیروز گفت که سرمربی پرسپولیس را به زودی از طریق سایت باشگاه معرفی خواهد کرد و از رسانه‌ها خواست از گمانه‌زنی خودداری‌کنند.

برنامه لیگ برتر

24 آذر : راه‌آهن- پرسپولیس
صبای قم- فجر سپاسی
ذوب‌آهن- مس کرمان
25 آذر : ملوان- تراکتورسازی
مس سرچشمه - سپاهان

کد خبر 153850
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز