همشهری آنلاین: در سی و نهمین جلسه شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم‌انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اضافه شدن روسای دو دانشگاه تهران و علامه طباطبایی به این شورا موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در سی و نهمین جلسه شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی که به ریاست غلامعلی حداد عادل برگزار شد، فرهاد رهبر - رئیس دانشگاه تهران و سید صدرالدین شریعتی - رئیس دانشگاه علامه طباطبایی به شورای تخصصی تحول و ارتقا علوم انسانی پیوستند.

در این جلسه، عضویت نماینده دو دانشگاه بزرگ در شورای تخصصی، مورد بحث قرار گرفت که با موافقت و تصویب اعضا، رؤسای دانشگاه‌های تهران و علامه ‌طباطبایی به اعضای شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم ‌انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه شدند.

در این جلسه گزارش کار گروه مدیریت برای راه‌ اندازی رشته تحصیلی مدیریت سازمان‌ها در دانشگاه‌ها ارائه شد که نتیجه آن منوط به اصلاح محتوای طرح براساس نظرات اعضای شورای تحول و ارتقای علوم‌انسانی شد.

در بخش دیگر این جلسه، پیرامون تفاهم ‌نامه شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم‌انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی با وزارت علوم در خصوص یکپارچگی و سامان‌دهی فعالیت‌های مرتبط با حوزه علوم انسانی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

کد خبر 150162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز