گروه سیاسی: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: وقتی در کشوری انقلابی صورت می‌گیرد آن انقلاب با تهدیدات بسیاری روبه‌رو خواهد شد، اما روحانیت در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن توانسته است با درایت خود جلوی تمام تهدیدات دشمن را بگیرد.

آیت‌الله اکبر‌هاشمی رفسنجانی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان ورامین که روز گذشته انجام شد و مهر خبر آن را منتشر ساخت، با حضور در یادواره شهدای طلاب این شهرستان که در دانشگاه آزاد کشاورزی ورامین، برگزار شد نقش روحانیت در پیروزی انقلاب را بسیار با ارزش خواند و گفت: روحانیت با درایت خود توانست با انفاس مسیح و اراده حضرت امام خمینی، نقش خود را برای سرکوبی رژیم شاه و کم کردن شر آنها از سر ملت ایران ایفا کند.

وی گفت:  ما باید با تفکر درست راه خود را در زمینه کسب دانش و تکنولوژی روز ادامه دهیم و جلوی اجماع جهانی در زمینه پرونده هسته‌ای کشورمان را بگیریم تا انقلاب به ثمره‌های اصلی خود دست پیدا کند.

بهانه جویی دشمنان

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش‌ازظهر یکشنبه در یادواره سرداران و 1340 شهید شهرستان قرچک ورامین، اظهار داشت: امروز دشمن بهانه‌ای جدید را طراحی کرده و آن ایجاد جنگ روانی و اختلاف افکنی در بین مردم مسلمان ایران است، آنان نمی‌خواهند پیشرفت جوانان متخصص ما را ببینند، ما امروز به دست جوانان متخصص خود توانسته‌ایم به تکنولوژی روز هسته‌ای دست پیدا کنیم، ایران با داشتن مغزهای متفکر و دانشمندان زبده خود موجب نگرانی غرب از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام شده است.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: غرب با صدور قطعنامه‌ای ناجوانمردانه علیه ایران و اعلام دخالت ایران در مسائل کشورهایی از جمله عراق و افغانستان، به دنبال آن است تا جو منطقه را علیه ایران برگرداند.

نام ورامین در دفتر تاریخ

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم شهرستان ورامین از پیشتازان راه شهادت بوده و قیام  ۱۵ خرداد مردم این دیار همواره در تاریخ انقلاب اسلامی ‌ثبت خواهد ماند. 

به گزارش ایرنا، آیت‌الله اکبر‌ هاشمی‌رفسنجانی در جمع مردم قرچک از توابع شهرستان ورامین افزود: رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های مردم ورامین در فصل‌های اول انقلاب اسلامی‌ همواره وجود داشته و نام این شهرستان در پیشاپیش حوادث انقلاب جای خواهد داشت.

کد خبر 14935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز